رفتن به بالا
  • شنبه - 18 بهمن 1399 - 15:41
  • کد خبر : ۹۴۷۲
  • چاپ خبر : امیر حاتم زاده بعنوان رییس جدید هیات اسکواش استان آذربایجان غربی انتخاب شد
در پایان مجمع انتخاباتی؛

امیر حاتم زاده بعنوان رییس جدید هیات اسکواش استان آذربایجان غربی انتخاب شد

به گزارش یاریزان؛ امیر حاتم زاده در مجمع و در حضور پنج کاندیدا با 14 رای به عنوان رییس هیات اسکواش استان برگزیده شد. بابک فقیر نایب رییس فدراسیون اسکواش نیز در این جلسه با اشاره به اینکه، رشته ورزشی اسکواش نیز نظیر سایر رشته‌ها در دوران کرونا متضرر شده با این حال در این دوران بیکار نبوده و برای توسعه رشته به ویژه در روستاها برنامه‌ریزی کرده ایم، گفت: چندی قبل نیز آکادمی اسکواش با حضور معاون وزارت ورزش و جوانان در مجموعه ورزشی انقلاب تهران کلنگ‌زنی شد.

با برگزاری مجمع انتخاباتی هیات اسکواش آذربایجان‌غربی، امیر حاتم زاده به عنوان رییس جدید هیات استان انتخاب شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با برگزاری مجمع انتخاباتی هیات اسکواش آذربایجان‌غربی، امیر حاتم زاده به عنوان رییس جدید هیات استان انتخاب شد.

به گزارش یاریزان؛ امیر حاتم زاده در مجمع و در حضور پنج کاندیدا با ۱۴ رای به عنوان رییس هیات اسکواش استان برگزیده شد.

 

------------------------------------

بابک فقیر نایب رییس فدراسیون اسکواش نیز در این جلسه با اشاره به اینکه، رشته ورزشی اسکواش نیز نظیر سایر رشته‌ها در دوران کرونا متضرر شده با این حال در این دوران بیکار نبوده و برای توسعه رشته به ویژه در روستاها برنامه‌ریزی کرده ایم، گفت: چندی قبل نیز آکادمی اسکواش با حضور معاون وزارت ورزش و جوانان در مجموعه ورزشی انقلاب تهران کلنگ‌زنی شد.

نایب رییس فدراسیون اسکواش ادامه داد: تلاش ما پایان عملیات احداث این آکادمی است تا بتوانیم مسابقات مسترز آسیا را میزبانی کرده و در آینده نیز میزبانی مسابقات جهانی را نیز داشته باشیم.

وی اضافه کرد: با انتخاب رییس جدید هیات اسکواش آذربایجان‌غربی و همدلی بین اعضای هیات، انتظار بازگشت دوباره این استان به شرایط ایده‌آل و خوب را داریم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اسکواش یا دیوارتوپ، ورزشی راکتی است که به صورت تک‌نفره (۲ بازیکن) و دونفره (۴ بازیکن) در زمینی کاملاً احاطه‌شده با دیوارهای معمولاً شیشه‌ای بازی می‌شود. شیشه‌ای بودن دیوارها تماشای بازی توسط تماشاگران را امکان‌پذیر می‌کند. در مسابقه‌های بین‌المللی دیوارهای بیشتری از جنس شیشه در نظر گرفته می‌شوند.

یکی از دشواری‌های اسکواش این است که برخلاف دیگر ورزش‌های راکتی، توپ در اغلب اوقات از پشت سر بازیکن می‌آید. اسکواش با توپ و راکت مخصوص بازی می‌شود. هدف اصلی این بازی، ضربه‌ای به توپ است که حریف نتواند به راحتی ضربه بعدی را به دیوار بزند یا به دشواری واکنش نشان دهد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی