رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 5 اردیبهشت 1403 - 13:09
  • کد خبر : ۱۷۷۹۱
  • چاپ خبر : نفرات برتر مسابقات آبهای آرام قهرمانی جوانان و زیر ۲۳ سال مشخص شدند
با درخشش ورزشکاران کردستانی؛

نفرات برتر مسابقات آبهای آرام قهرمانی جوانان و زیر ۲۳ سال مشخص شدند

مسابقات قهرمانی کشور جوانان و زیر ۲۳ سال آبهای آرام آقایان صبح امروز ۵ اردیبهشت با معرفی نفرات برتر در دریاچه آزادی آغاز شد. به گزارش یاریزان؛ مسابقات قهرمانی کشور آبهای‌آرام آقایان امروز ۵ اردیبهشت به میزبانی دریاچه آزادی با حضور قایقرانان ۱۷ استان برگزار می‌شود. ۶۸ ورزشکار از استان‌های ورزشکارانی از استان‌های گیلان، تهران الف‌و ب، اصفهان، چهار محال و بختیاری‌، کرمانشاه، بوشهر، مازندران، لرستان ، خراسان رضوی، البرز، قزوین، هرمزگان، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان و گلستان حضور دارند. این مسابقات با رقابت ورزشکاران و معرفی نفرات برتر مسابقات آبهای آرام  در مسافت ۱۰۰۰ متر جوانان و زیر ۲۳ سال آغاز شد. در فینال کانوی ۱۰۰۰ متر رده سنی جوانان پارسیا علیان از مازندران با زمان ۴:۴۰.۸۰ دقیقه، مهدی الف‌باغی از تهران با زمان ۴:۴۴.۲۸ دقیقه و پیشکوت احمدی از کردستان با زمان ۴:۴۵.۶۵ دقیقه اول تا سوم شدند. در فینال کانوی ۱۰۰۰ متر رده سنی زیر ۲۳ سال محمد عباسی از گیلان با زمان ۴:۱۶.۲۶ دقیقه اول، سهیل بیاتی از کردستان با زمان ۴:۲۲.۶۷ دقیقه دوم و آریا قنبرزاده از تهران با زمان ۴:۴۲.۱۴ دقیقه سوم شدند. در فینال کایاک ۱۰۰۰ متر رده سنی زیر ۲۳ سال عباس حسینی از گیلان با زمان ۳:۵۰.۶۴ دقیقه مقام اول ، امیررضا برزگر از اصفهان با زمان ۳:۵۷.۳۳ دقیقه مقام دوم و علیرضا خمسه از لرستان با زمان ۴:۰۳.۷۹ دقیقه مقام سوم را بدست آوردند. در فینال کایاک ۱۰۰۰ متر رده سنی جوانان ابوالفظل جنتی از گیلان با زمان ۴:۰۰.۰۵ دقیقه، امیرمحمد حاجی قاسمی از مازندران با زمان ۴:۰۷.۴۲ دقیقه و راستین محمدیان از گلستان با زمان ۴:۲۰.۶۷ دقیقه به ترتیب اول تا سوم شدند.

مسابقات قهرمانی کشور جوانان و زیر ۲۳ سال آبهای آرام آقایان صبح امروز ۵ اردیبهشت در دریاچه آزادی آغاز شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات قهرمانی کشور جوانان و زیر ۲۳ سال آبهای آرام آقایان صبح امروز ۵ اردیبهشت با معرفی نفرات برتر در دریاچه آزادی آغاز شد.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات قهرمانی کشور آبهای‌آرام آقایان امروز ۵ اردیبهشت به میزبانی دریاچه آزادی با حضور قایقرانان ۱۷ استان برگزار می‌شود.

 

------------------------------------

۶۸ ورزشکار از استان‌های ورزشکارانی از استان‌های گیلان، تهران الف‌و ب، اصفهان، چهار محال و بختیاری‌، کرمانشاه، بوشهر، مازندران، لرستان ، خراسان رضوی، البرز، قزوین، هرمزگان، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان و گلستان حضور دارند.

 

این مسابقات با رقابت ورزشکاران و معرفی نفرات برتر مسابقات آبهای آرام قهرمانی کشور در مسافت ۱۰۰۰ متر جوانان و زیر ۲۳ سال آغاز شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

در فینال کانوی ۱۰۰۰ متر رده سنی جوانان پارسیا علیان از مازندران با زمان ۴:۴۰.۸۰ دقیقه، مهدی الف‌باغی از تهران با زمان ۴:۴۴.۲۸ دقیقه و پیشکوت احمدی از کردستان با زمان ۴:۴۵.۶۵ دقیقه اول تا سوم شدند.

 

در فینال کانوی ۱۰۰۰ متر رده سنی زیر ۲۳ سال محمد عباسی از گیلان با زمان ۴:۱۶.۲۶ دقیقه اول، سهیل بیاتی از کردستان با زمان ۴:۲۲.۶۷ دقیقه دوم و آریا قنبرزاده از تهران با زمان ۴:۴۲.۱۴ دقیقه سوم شدند.

 

در فینال کایاک ۱۰۰۰ متر رده سنی زیر ۲۳ سال عباس حسینی از گیلان با زمان ۳:۵۰.۶۴ دقیقه مقام اول ، امیررضا برزگر از اصفهان با زمان ۳:۵۷.۳۳ دقیقه مقام دوم و علیرضا خمسه از لرستان با زمان ۴:۰۳.۷۹ دقیقه مقام سوم را بدست آوردند.

 

در فینال کایاک ۱۰۰۰ متر رده سنی جوانان ابوالفظل جنتی از گیلان با زمان ۴:۰۰.۰۵ دقیقه، امیرمحمد حاجی قاسمی از مازندران با زمان ۴:۰۷.۴۲ دقیقه و راستین محمدیان از گلستان با زمان ۴:۲۰.۶۷ دقیقه به ترتیب اول تا سوم شدند.

 

در ادامه رقابت ها ورزشکاران در مسافت ۵۰۰ متر جوانان و زیر ۲۳ سال به رقابت پرداختند.

در فینال کایاک ۵۰۰ متر سنی زیر ۲۳ سال یزدان زراعت‌کار از گیلان با زمان ۱:۴۶.۷۸ دقیقه، امیررضا برزگر از اصفهان با زمان ۱:۴۷.۳۷ دقیقه و علیرضا خمسه از لرستان با زمان ۱:۴۸.۰۶ دقیقه اول تا سوم شدند.

 

در فینال کانوی ۵۰۰ متر رده سنی زیر ۲۳ سال شایان حسینی از بوشهر با زمان ۲:۰۰.۱۷ دقیقه اول، محمد شکوری از گیلان با زمان ۲:۰۱.۲۷ دقیقه دوم و سهیل بیاتی از کردستان با دزمان ۲:۰۵.۷۷ دقیقه سوم شدند.

 

در فینال کانوی ۵۰۰ متر رده سنی جوانان پارسا علیان از مازندران با زمان ۲:۱۰.۳۶ دقیقه مقام اول ، مهدی الف‌باغی از تهران با زمان ۲:۱۲.۷۴ دقیقه مقام دوم و هورام قاسمی از کردستان با زمان ۲:۱۴.۵۳ دقیقه مقام سوم را بدست آوردند.

 

در فینال کایاک دونفره ۵۰۰ متر رده سنی زیر ۲۳ سال عباس حسینی و داریوش محمدی از گیلان با زمان ۱:۴۰.۸۵ دقیقه مدال طلا، محمد میرزایی و محمد پیشگاهی از تهران با زمان ۱:۴۴.۲۱ مدال نقره امیرحسین حق‌پناه و امیررضا آهنگربهانی از مازندران با زمان ۱:۵۷.۸۹ دقیقه مدال برنز را بدست آوردند.

 

درفینال کانوی دونفره ۵۰۰ متر رده سنی زیر ۲۳ سال محمد عباسی و محمد شکوری از گیلان با زمان ۱:۵۲.۸۷ دقیقه، امیرحسین قالیباف و ارشیا عبدالهی از تهران با زمان ۱:۵۸.۷۱ دقیقه و زانا ساعدی و ماردین موسوی از کردستان با زمان ۲:۰۶.۸۵ دقیقه به ترتیب اول تا سوم شدند.

 

در فینال کانوی دونفره ۵۰۰ متر رده سنی جوانان پیشکوت احمدی و هورام قاسمی از کردستان با زمان ۲:۰۵.۴۷ دقیقه اول، امیر علی سرافرازی و مهدی الف‌باغی از تهران با زمان ۲:۱۴.۴۶ دقیقه دوم و هیراد صمدی و رضا عرجی از مازندران با زمان ۲:۱۷.۶۱ دقیقه سوم شدند.

 

در فینال کایاک ۵۰۰ رده سنی جوانان محراب آسایش خورشید از گیلان با زمان ۱:۵۱.۲۷ دقیقه، امیررضا اولادیان از مازندران با زمان ۱:۵۲.۵۹ دقیقه و آریا سفیدگر از تهران با زمان ۲:۰۰.۵۷ دقیقه اول تا سوم شدند.

 

در کایاک دونفره ۵۰۰ متر رده سنی جوانان آریا بنده نژاد و امیررضا اولادیان از تهران با زمان ۱:۴۳.۱۸ دقیقه اول، محراب آسایش خورشید و یاسین تقوی از گیلان با زمان ۱:۴۳.۴۰ دقیقه دوم و محمد مهدوی دوستی و آریا سفیدگر از تهران با زمان ۱:۴۹.۲۹ دقیقه سوم شدند.

با برگزاری این رقابت مسابقات قهرمانی کشور آبهای‌آرام جوانان و زیر ۲۳ سال آقایان به پایان رسید.

 

بر این اساس در جدول رده‌بندی جوانان تیم مازندران  با کسب ۹۵ امتیاز، تیم تهران با ۸۵ امتیاز و تیم گیلان با ۷۳ امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رده سنی زیر ۲۳ سال تیم گیلان با ۱۰۰ امتیاز قهرمان شد. تیم تهران با ۸۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم مازندران با ۶۰ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی