رفتن به بالا
  • سه شنبه - 21 فروردین 1403 - 18:05
  • کد خبر : ۱۷۷۱۶
  • چاپ خبر : هیوا افضلی: نقاط ضعفم را برطرف کردم/ رقابت‌ نزدیکی برای ورود به المپیک درپیش دارم

هیوا افضلی: نقاط ضعفم را برطرف کردم/ رقابت‌ نزدیکی برای ورود به المپیک درپیش دارم

هیوا افضلی بانوی کرمانشاهی و ملی‌پوش کانوی ایران گفت: من همه تلاشم را کرده‌ام و نقاط ضعفم برطرف شده دیگر همه چیز به روز مسابقه بستگی دارد. به گزارش یاریزان؛ هیوا افضلی با اشاره به آخرین روزهای تمرینش در دریاچه آزادی پیش از اعزام به مسابقات کسب سهمیه المپیک در کشور ژاپن اظهار کرد: آمادگی خوبی دارم و سعی کردم در این مدت پس از بازی‌های آسیایی روی نقاط ضعفم کار کنم و سطح خودم را ارتقا دهم. وی ادامه داد: روزهای سختی را پشت سر گذاشتم. خوب در بازی‌های آسیایی همه انتظار مدال از من داشتند اما اختلاف هزارم ثانیه باعث شد مدال نگیرم. البته رقابت در ۲۰۰ متر به همین صدم و هزارم ثانیه ها بستگی دارد. افضلی با اشاره به رقابت نزدیکش با رقبا گفت: رقابت بسیار نزدیکی پیش رو دارم. امیدوارم در شرایط مسابقه همه چیز خوب پیش رود و بتوانم در رقابت هزارم ثانیه ها من نفر برتر باشم. کار بسیار سختی است اما من هم تلاش زیادی کردم تا به جایگاه فعلی برسم و از نظر جسمی و روحی در بهترین شرایط خودم باشم. بانوی قهرمان کانوی ایران ادامه داد: همه چیز به روز مسابقه بستگی دارد. امیدوارم روز روز من باشد و بتوانم مزد زحماتم را بگیرم. هیوا افضلی با اشاره به فاصله کم باقی مانده تا مسابقات اظهار کرد: تقریبا ۱۰ روز تا مسابقه مانده و امیدوارم بتوانم شرایط روحی و جسمی خودم را حفظ کنم و رقابت خوبی داشته باشم . این ملی‌پوش کرمانشاهی شانس کسب سهمیه‌اش را بالا دانست و گفت: با توجه به تمرینات و وضعیت آمادگی فعلی‌ام به کسب سهمیه امید دارم. همه تلاشم را کرده‌ام و همه چیز را دیگر به خدا می‌سپارم. افضلی در پایان بیان کرد: برای همه هم‌تیمی‌هایم هم در رقابت ژاپن آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم همگی دست پر از مسابقات برگردیم و باعث افتخار قایقرانی ایران باشیم.

هیوا افضلی بانوی کرمانشاهی و ملی‌پوش کانوی ایران گفت: من همه تلاشم را کرده‌ام و نقاط ضعفم برطرف شده دیگر همه چیز به روز مسابقه بستگی دارد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هیوا افضلی بانوی کرمانشاهی و ملی‌پوش کانوی ایران گفت: من همه تلاشم را کرده‌ام و نقاط ضعفم برطرف شده دیگر همه چیز به روز مسابقه بستگی دارد.

به گزارش یاریزان؛ هیوا افضلی با اشاره به آخرین روزهای تمرینش در دریاچه آزادی پیش از اعزام به مسابقات کسب سهمیه المپیک در کشور ژاپن اظهار کرد: آمادگی خوبی دارم و سعی کردم در این مدت پس از بازی‌های آسیایی روی نقاط ضعفم کار کنم و سطح خودم را ارتقا دهم.

 

------------------------------------

وی ادامه داد: روزهای سختی را پشت سر گذاشتم. خوب در بازی‌های آسیایی همه انتظار مدال از من داشتند اما اختلاف هزارم ثانیه باعث شد مدال نگیرم. البته رقابت در ۲۰۰ متر به همین صدم و هزارم ثانیه ها بستگی دارد.

افضلی با اشاره به رقابت نزدیکش با رقبا گفت: رقابت بسیار نزدیکی پیش رو دارم. امیدوارم در شرایط مسابقه همه چیز خوب پیش رود و بتوانم در رقابت هزارم ثانیه ها من نفر برتر باشم. کار بسیار سختی است اما من هم تلاش زیادی کردم تا به جایگاه فعلی برسم و از نظر جسمی و روحی در بهترین شرایط خودم باشم.

بانوی قهرمان کانوی ایران ادامه داد: همه چیز به روز مسابقه بستگی دارد. امیدوارم روز روز من باشد و بتوانم مزد زحماتم را بگیرم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

هیوا افضلی با اشاره به فاصله کم باقی مانده تا مسابقات اظهار کرد: تقریبا ۱۰ روز تا مسابقه مانده و امیدوارم بتوانم شرایط روحی و جسمی خودم را حفظ کنم و رقابت خوبی داشته باشم .

این ملی‌پوش کرمانشاهی شانس کسب سهمیه‌اش را بالا دانست و گفت: با توجه به تمرینات و وضعیت آمادگی فعلی‌ام به کسب سهمیه امید دارم. همه تلاشم را کرده‌ام و همه چیز را دیگر به خدا می‌سپارم.

افضلی در پایان بیان کرد: برای همه هم‌تیمی‌هایم هم در رقابت ژاپن آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم همگی دست پر از مسابقات برگردیم و باعث افتخار قایقرانی ایران باشیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی