رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 24 اسفند 1402 - 16:18
  • کد خبر : ۱۷۶۷۹
  • چاپ خبر : هیوا افضلی: امیدوارم ناکامی بازی‌ها را با کسب سهمیه جبران کنم

هیوا افضلی: امیدوارم ناکامی بازی‌ها را با کسب سهمیه جبران کنم

هیوا افضلی بانوی ملی‌پوش‌ کرمانشاهی کانوی ایران گفت: پس از بازی‌های آسیایی روی نقاط ضعفم کار می‌کنم و تلاشم بهتر شدن از لحاظ تکنیکی و آمادگی بدنی است. به گزارش یاریزان؛ هیوا افضلی ملی‌پوش کانوکانادایی کشورمان درباره برنامه این روزهایش اظهار کرد: بعد از برگزاری دو تست‌ که فدراسیون در دی ماه برگزار کرد جایگاه نخست را کسب کردم و الان در اردوهای آماده‌سازی جهت کسب سهمیه المپیک پاریس هستیم. وی ادامه‌داد: در ماده ۲۰۰متر کانو پارو‌ خواهم زد و در بهترین شرایط تمرینی به سر می‌برم و زیر نظر مربی‌ام خانم مجللی تمرینات مسنجم و برنامه ریزی شده را پیش گرفته‌ایم، امیدوارم که با عملکرد خوبم جواب اعتماد فدراسیون و نتیجه زحماتم را بگیرم. افضلی در مورد شرایط تمرین خود افزود: چند مورد آسیب‌ داشتم که خداراشکر روند درمانم به خوبی طی شد و از لحاظ بدنی در شرایط خوبی هستم و با روحیه جنگنده‌ای که دارم به دنبال کسب بهترین نتیجه هستم. ملی‌پوش کانوی کشورمان در مورد سطح مسابقات کسب سهمیه المپیک بیان کرد: سطح مسابقات کسب سهمیه المپیک همیشه بالا بود و یکی از مهمترین مسابقات است و قطعا سطح این مسابقات هم از بازی‌های آسیایی هانگژو بالاتر است و باتوجه به اینکه کشور چین در مسابقات قبل سهمیه گرفته قطعا کشورهای دیگر آسیا به دنبال ارتقای سطح ورزشکاران خود هستند‌ و در این مسابقات با بهترین نفرات و با آمادگی بالاتری حضور دارند. هیوا افضلی در پایان عنوان کرد: بعد‌ از مسابقات هانگژو تمرکزم را بیشتر روی نقاط ضعف گذاشتم و به دنبال تقویت و بهتر شدن از لحاظ تکنیکی و بدنی هستم و خداراشکر از شرایط فعلی تمرینات و اردوی تیم ملی راضی هستم و امیدوارم که بهترین نتایج برای من و هم‌تیمی هایم اتفاق بیافتد.

هیوا افضلی بانوی ملی‌پوش کانوی ایران گفت: آشنایی خوبی با رقبایم در انتخابی المپیک دارم و اساسا رقابت در ۲۰۰ متر به هزارم ثانیه بستگی دارد و امیدوارم دست پر از رقابت برگردم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هیوا افضلی بانوی کرمانشاهی و ملی‌پوش کانوی ایران گفت: آشنایی خوبی با رقبایم در انتخابی المپیک دارم و اساسا رقابت در ۲۰۰ متر به هزارم ثانیه بستگی دارد و امیدوارم دست پر از رقابت برگردم.

به گزارش یاریزان؛ هیوا افضلی اظهار کرد: پس از ناکامی در بازی‌های آسیایی، سعی کردم روحیه‌ام را حفظ کنم و تمرینات را دنبال کردیم. نقاط ضعفی قبل در بازی‌ها داشتم که سعی کردم این ضعف‌ها را برطرف کنیم و تا حد زیادی هم موفق بودیم.

 

------------------------------------

این ملی‌پوش کرمانشاهی درباره رقبایش در انتخابی المپیک ادامه داد: بهترین قایق آسیا چین است که در جهانی سهمیه گرفته است. بقیه قایق‌ها که شامل تایلند، ازبکستان، قزاقستان، ژاپن، کره و اندونزی تقریبا با هم در یک سطح هستیم و همه چیز بستگی به روز مسابقه و شرایط آن روز دارد.

افضلی درباره تمریناتش افزود: تمرینات و اردوهای خوبی پشت‌سر گذاشتم. یک ماه هم تا مسابقات زمان داریم که دیگر وارد فاز مسابقه خواهیم شد. کار سختی پیش‌رو است اما به شرایط امیدوارم و برای این روزها تلاش کردم. امیدوارم ناکامی بازی‌ها را با کسب سهمیه جبران کنم.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی