رفتن به بالا
  • یکشنبه - 2 اردیبهشت 1403 - 08:54
  • کد خبر : ۱۷۷۷۳
  • چاپ خبر : ورزشکار ارومیه ای سهمیه المپیک قایقرانی بانوان ایران را بدست آورد

ورزشکار ارومیه ای سهمیه المپیک قایقرانی بانوان ایران را بدست آورد

فاطمه مجلل ورزشکار ارومیه ای در روئینگ تکنفره بانوان در فینال مسابقات سوم شد و با کسب مدال برنز جواز حضور در سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد. به گزارش یاریزان؛ مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ امروز در آخرین روز مسابقات در چونگجو کره جنوبی دنبال می شود. تیم قایقرانی روئینگ ایران با ۳ ورزشکار در بخش بانوان و۱ ورزشکار در بخش آقایان در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ حضور دارد. در ادامه رقابت ها فاطمه مجلل ورزشکار ارومیه ای در روئینگ تکنفره بانوان در فینال این رقابت با حریفانی از ویتنام، فیلیپین، ژاپن، ازبکستان و سنگاپور رقابت کرد و با زمان۷:۳۷.۰۷ دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات سهمیه و جواز حضور در المپیک را بدست آورد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و ژاپن اول و دوم شدند. این مسابقات با برگزاری دیگر رقابت ها برای ملی‌پوشان کشورمان در جریان است.

فاطمه مجلل ورزشکار ارومیه ای در روئینگ تکنفره بانوان در فینال مسابقات سوم شد و با کسب مدال برنز جواز حضور در سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

فاطمه مجلل ورزشکار ارومیه ای در روئینگ تکنفره بانوان در فینال مسابقات سوم شد و با کسب مدال برنز جواز حضور در سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ امروز در آخرین روز مسابقات در چونگجو کره جنوبی دنبال می شود.

 

------------------------------------

تیم قایقرانی روئینگ ایران با ۳ ورزشکار در بخش بانوان و۱ ورزشکار در بخش آقایان در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ حضور دارد.

در ادامه رقابت ها فاطمه مجلل ورزشکار ارومیه ای در روئینگ تکنفره بانوان در فینال این رقابت با حریفانی از ویتنام، فیلیپین، ژاپن، ازبکستان و سنگاپور رقابت کرد و با زمان۷:۳۷.۰۷ دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات سهمیه و جواز حضور در المپیک را بدست آورد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و ژاپن اول و دوم شدند.

این مسابقات با برگزاری دیگر رقابت ها برای ملی‌پوشان کشورمان در جریان است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی