رفتن به بالا
  • دوشنبه - 21 اسفند 1402 - 15:03
  • کد خبر : ۱۷۶۶۹
  • چاپ خبر : پرسپولیس اپلیکشین آموزش و استعدادیابی فوتبال با هوش مصنوعی را راه‌اندازی کرد

پرسپولیس اپلیکشین آموزش و استعدادیابی فوتبال با هوش مصنوعی را راه‌اندازی کرد

باشگاه پرسپولیس با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و با راه‌اندازی و رونمایی اپلیکیشن اختصاصی 《پرسپولیس من》 برای نخستین بار در فوتبال ایران، اقدام به اجرای طرح جامع و سراسری استعدادیابی و آموزش فوتبال کرد تا از این پس، کودکان و نوجوانان این مرز و بوم، به ویژه هواداران، حتی در دوردست‌ترین نقاط از این امکان و خدمات باشگاه پرسپولیس بهره‌مند شوند. به گزارش یاریزان؛ از این پس کودکان و نوجوانان ایران زمین، به ویژه هواداران و خانواده‌های پرسپولیسی این امکان را دارند تا به صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن اختصاصی باشگاه پرسپولیس، از امکان آموزش‌ پایه فوتبال و استعدادیابی (تست) و خدمات آکادمی فوتبال پرسپولیس بهره‌مند شود. در این طرح با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، استعدادیابی نوین جایگزین روش‌های قدیمی می‌شود که بعضا با توجه به محدودیت وقت و تعداد پرشمار متقاضیان، کارآمدی لازم را نداشت. اپلیکیشن《پرسپولیس من》My-perspolis.com در ادامه برنامه‌های توسعه فوتبال پایه و جوانان باشگاه، اعلامی از سوی مدیرعامل که از دو سال قبل در قالب فعالیت‌های آکادمی فوتبال، شکل جدی‌ به خود گرفت، امروز (یک‌شنبه) طی مراسمی با حضور اعضای هیات‌مدیره، مدیرعامل، پیشکسوتان، مربیان آکادمی فوتبال باشگاه و تعدادی از بازیکنان بزرگسال و رده‌های پایه به صورت آزمایشی به مدت یک ماه افتتاح شد. محمود خوردبین، فریدون ممبینی، حسین شهریاری، رضا درویش، محمد دلبری، پیمان حدادی، سروش رفیعی، محسن خلیلی، حسن خانمحمدی و حسین شمش سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال از جمله حاضران در این مراسم بودند. هواداران پرسپولیس و همه کودکان، نوجوانان و جوانان علاقمند به فوتبال که تا امروز، همواره به دنبال فرصتی برای دیده شدن بودند و سراغ تست‌های استعدادیابی را می‌گرفتند، حالا با استفاده از اپلیکیشن 《پرسپولیس من》می‌توانند به شکلی هدفمند و برنامه‌ریزی شده به سمت ساختن رویاهای خود پیش بروند. این فرصتی خواهد بود برای خانواده‌هایی که همواره برای پیدا کردن راه و مسیر درست فوتبالی برای فرزندان خود با سوالات بی‌جواب روبه رو بودند.

باشگاه پرسپولیس با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و با راه‌اندازی و رونمایی اپلیکیشن اختصاصی 《پرسپولیس من》 برای نخستین بار در فوتبال ایران، اقدام به اجرای طرح جامع و سراسری استعدادیابی و آموزش فوتبال کرد تا از این پس، کودکان و نوجوانان این مرز و بوم، به ویژه هواداران، حتی در دوردست‌ترین نقاط از این امکان و خدمات باشگاه پرسپولیس بهره‌مند شوند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

باشگاه پرسپولیس با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و با راه‌اندازی و رونمایی اپلیکشین اختصاصی 《پرسپولیس من》 برای نخستین بار در فوتبال ایران، اقدام به اجرای طرح جامع و سراسری استعدادیابی و آموزش فوتبال کرد تا از این پس، کودکان و نوجوانان این مرز و بوم، به ویژه هواداران، حتی در دوردست‌ترین نقاط از این امکان و خدمات باشگاه پرسپولیس بهره‌مند شوند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ از این پس کودکان و نوجوانان ایران زمین، به ویژه هواداران و خانواده‌های پرسپولیسی این امکان را دارند تا به صورت آنلاین و از طریق اپلیکشین اختصاصی باشگاه پرسپولیس، از امکان آموزش‌ پایه فوتبال و استعدادیابی (تست) و خدمات آکادمی فوتبال پرسپولیس بهره‌مند شود.

در این طرح با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، استعدادیابی نوین جایگزین روش‌های قدیمی می‌شود که بعضا با توجه به محدودیت وقت و تعداد پرشمار متقاضیان، کارآمدی لازم را نداشت.

اپلیکشین پرسپولیس من My-perspolis.com در ادامه برنامه‌های توسعه فوتبال پایه و جوانان باشگاه، اعلامی از سوی مدیرعامل که از دو سال قبل در قالب فعالیت‌های آکادمی فوتبال، شکل جدی‌ به خود گرفت، امروز (یک‌شنبه) طی مراسمی با حضور اعضای هیات‌مدیره، مدیرعامل، پیشکسوتان، مربیان آکادمی فوتبال باشگاه و تعدادی از بازیکنان بزرگسال و رده‌های پایه به صورت آزمایشی به مدت یک ماه افتتاح شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

محمود خوردبین، فریدون ممبینی، حسین شهریاری، رضا درویش، محمد دلبری، پیمان حدادی، سروش رفیعی، محسن خلیلی، حسن خانمحمدی و حسین شمش سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال از جمله حاضران در این مراسم بودند.

هواداران پرسپولیس و همه کودکان، نوجوانان و جوانان علاقمند به فوتبال که تا امروز، همواره به دنبال فرصتی برای دیده شدن بودند و سراغ تست‌های استعدادیابی را می‌گرفتند، حالا با استفاده از اپلیکشین پرسپولیس من می‌توانند به شکلی هدفمند و برنامه‌ریزی شده به سمت ساختن رویاهای خود پیش بروند.

این فرصتی خواهد بود برای خانواده‌هایی که همواره برای پیدا کردن راه و مسیر درست فوتبالی برای فرزندان خود با سوالات بی‌جواب روبه رو بودند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی