رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 30 فروردین 1403 - 00:35
  • کد خبر : ۱۷۷۵۱
  • چاپ خبر : مهاباد با اقتدار حریف همدانی را شکست داد / تماشاگران در این دیدار سنگ تمام گذاشتند
لیگ دسته دوم بسکتبال؛

مهاباد با اقتدار حریف همدانی را شکست داد / تماشاگران در این دیدار سنگ تمام گذاشتند

تیم بسکتبال مهاباد در اولین دیدار خود در لیگ دسته دوم ایران با اقتدار حریف همدانی را با حمایت پر شور هوادارانش شکست داد. به گزارش یاریزان؛ لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه های کشور با حضور ۲۴ تیم و در ۸ گروه سه تیمی آغاز شد که در گروه چهارم مسابقات تیم‌های‌مهاباد، ایلام و همدان قرار دارند. دور اول مسابقات از ۲۹ لغایت ۳۱ فروردین ماه در مهاباد برگزار می شود که در روز اول تیم‌مهاباد، همدان را با نتیجه مقتدرانه ۸۹ بر ۵۳ مغلوب کرد. در دیگر بازی ها روز پنجشنبه از ساعت 16 دو تیم همدان با ایلام و جمعه مهاباد با ایلام دیدار خواهد کرد.

تیم بسکتبال مهاباد در اولین دیدار خود در لیگ دسته دوم ایران با اقتدار حریف همدانی را با حمایت پر شور هوادارانش شکست داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم بسکتبال مهاباد در اولین دیدار خود در لیگ دسته دوم ایران با اقتدار حریف همدانی را با حمایت پر شور هوادارانش شکست داد.

به گزارش یاریزان؛ لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه های کشور با حضور ۲۴ تیم و در ۸ گروه سه تیمی آغاز شد که در گروه چهارم مسابقات تیم‌های‌مهاباد، ایلام و همدان قرار دارند.

 

------------------------------------

دور اول مسابقات از ۲۹ لغایت ۳۱ فروردین ماه در مهاباد برگزار می شود که در روز اول تیم‌مهاباد، همدان را با نتیجه مقتدرانه ۸۹ بر ۵۳ مغلوب کرد.

در دیگر بازی ها روز پنجشنبه از ساعت ۱۶ دو تیم همدان با ایلام و جمعه مهاباد با ایلام دیدار خواهد کرد.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی