رفتن به بالا
  • جمعه - 10 فروردین 1403 - 21:01
  • کد خبر : ۱۷۶۹۳
  • چاپ خبر : ورزشکار مهابادی اولین مدال بین المللی دختران ایران در سال ۱۴۰۳ را کسب کرد

ورزشکار مهابادی اولین مدال بین المللی دختران ایران در سال ۱۴۰۳ را کسب کرد

الینا رحیمی ورزشکار مهابادی در فینال مسابقات کانتندر لبنان با شکست مقابل حریف سرسخت هندی نایب قهرمان شد و اولین مدال بین المللی دختران ایران را در سال جدید کسب کرد. به گزارش یاریزان؛ در فینال مسابقات تنیس روی میز کانتندر (آزاد جهانی) لبنان در رده سنی زیر ۱۹ سال، الینا رحیمی به مصاف سایالا وانی از هند رفت و با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به این حریف قدرتمند واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت. این ورزشکار مهابادی با کسب مدال نقره مسابقات کانتندر لبنان، اولین مدال دختران ایران در سال ۱۴۰۳ را برای کشورمان تصاحب کرد. هدایت الینا رحیمی در این مسابقات برعهده رضا فرجی بود.

الینا رحیمی ورزشکار مهابادی در فینال مسابقات کانتندر لبنان با شکست مقابل حریف سرسخت هندی نایب قهرمان شد و اولین مدال بین المللی دختران ایران را در سال جدید کسب کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

الینا رحیمی ورزشکار مهابادی در فینال مسابقات کانتندر لبنان با شکست مقابل حریف سرسخت هندی نایب قهرمان شد و اولین مدال بین المللی دختران ایران را در سال جدید کسب کرد.

به گزارش یاریزان؛ در فینال مسابقات تنیس روی میز کانتندر (آزاد جهانی) لبنان در رده سنی زیر ۱۹ سال، الینا رحیمی به مصاف سایالا وانی از هند رفت و با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به این حریف قدرتمند واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.

 

------------------------------------

این ورزشکار مهابادی با کسب مدال نقره مسابقات کانتندر لبنان، اولین مدال دختران ایران در سال ۱۴۰۳ را برای کشورمان تصاحب کرد.

هدایت الینا رحیمی در این مسابقات برعهده رضا فرجی بود.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی