رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 13 مهر 1402 - 12:07
  • کد خبر : ۱۶۷۸۰
  • چاپ خبر : عبدالسلام معروفی رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان استان آذربایجان‌غربی باقی ماند

عبدالسلام معروفی رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان استان آذربایجان‌غربی باقی ماند

به گزارش یاریزان؛ مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی با حضور دکتر مهران تیشه‌گران رئیس فدراسیون و دکتر سجاد بیرامی مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار و عبدالسلام معروفی با کسب تمامی آرا برای چهار سال دیگر به عنوان رییس هیات انتخاب شد. دکتر بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: از زمان حضور «تیشه گران» به عنوان رییس فدراسیون شاهد چندبرابر شدن حجم فعالیت‌ها و رسانه‌ای شدن ورزش ناشنوایان هستیم. وی اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان بصورت تمام قد از ورزش ناشنوایان حمایت می‌کند و بزودی سالن تخصصی این قشر از ورزشکاران نیز به بهره برداری خواهدرسید. دکتر مهران تیشه گران رییس فدراسیون نیز اظهار کرد: هیات ورزش‌های ناشنوایان استان آذربایجان‌غربی یکی از فعال‌ترین و برترین هیات‌های کشور است و توانسته عملکرد بسیار خوبی برجای بگذارد. وی ادامه داد: حمایت اداره کل ورزش و جوانان از این هیات و تلاش‌ها و هماهنگی اعضای هیات نیز در رشد آن تاثیرگذار بوده است. تیشه گران گفت: این هیات با داشتن چندین رشته ورزشی یکی از هیات‌های سخت به شمار می‌رود با این حال شاهد حضور قهرمانان متعددی از این استان و حجم فعالیت‌های مناسب از سوی هیات هستیم.

در مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های ناشنوایان استان آذربایجان‌غربی، عبدالسلام معروفی برای چهار سال دیگر به عنوان رییس انتخاب شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های ناشنوایان استان آذربایجان‌غربی، عبدالسلام معروفی برای چهار سال دیگر به عنوان رییس انتخاب شد.

به گزارش یاریزان؛ مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی با حضور دکتر مهران تیشه‌گران رئیس فدراسیون و دکتر سجاد بیرامی مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار و عبدالسلام معروفی با کسب تمامی آرا برای چهار سال دیگر به عنوان رییس هیات انتخاب شد.

 

------------------------------------

دکتر بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: از زمان حضور «تیشه گران» به عنوان رییس فدراسیون شاهد چندبرابر شدن حجم فعالیت‌ها و رسانه‌ای شدن ورزش ناشنوایان هستیم.

وی اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان بصورت تمام قد از ورزش ناشنوایان حمایت می‌کند و بزودی سالن تخصصی این قشر از ورزشکاران نیز به بهره برداری خواهدرسید.

دکتر مهران تیشه گران رییس فدراسیون نیز اظهار کرد: هیات ورزش‌های ناشنوایان استان آذربایجان‌غربی یکی از فعال‌ترین و برترین هیات‌های کشور است و توانسته عملکرد بسیار خوبی برجای بگذارد.
وی ادامه داد: حمایت اداره کل ورزش و جوانان از این هیات و تلاش‌ها و هماهنگی اعضای هیات نیز در رشد آن تاثیرگذار بوده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

تیشه گران گفت: این هیات با داشتن چندین رشته ورزشی یکی از هیات‌های سخت به شمار می‌رود با این حال شاهد حضور قهرمانان متعددی از این استان و حجم فعالیت‌های مناسب از سوی هیات هستیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی