رفتن به بالا
  • یکشنبه - 26 فروردین 1403 - 22:18
  • کد خبر : ۱۷۷۳۷
  • چاپ خبر : پاروزنان برتر مسابقات روئینگ در جشنواره فرهنگی، ورزشی دریاچه ارومیه مشخص شدند

پاروزنان برتر مسابقات روئینگ در جشنواره فرهنگی، ورزشی دریاچه ارومیه مشخص شدند

هیات قایقرانی استان آذربایجان غربی یک دوره مسابقه روئینگ در جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی دریاچه ارومیه برگزار کرد. به گزارش یاریزان؛ مسابقه قایقرانی روئینگ تک نفره ۵۰۰ متر آزاد در دو بخش بانوان و آقایان در جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی دریاچه ارومیه برگزار شد . در این مسابقه ۸ ورزشکار در بخش بانوان و ۲۲ ورزشکار در بخش آقایان از استان‌های مختلف کشور حضور داشتند. در پایان این رقابت ها در بخش آقایان شیرزاد قادری از استان کردستان مقام اول و مانی رحمانی و علی رشادت هر دو از استان آذربایجان‌غربی دوم و سوم شدند. در بخش بانوان نیز دیلان عزیزی، ژیروان ملا و پرنیا محمدی هر سه از استان آذربایجان‌غربی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند. در پایان این رقابت و با حضور علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و سجاد بیرامی مدیر کل ورزش و جوانان استان و حجت الاسلام والمسلمین ذاکر نماینده ارومیه در مجلس به نفرات برتر این مسابقه مدال، لوح و تندیس اهدا شد. همچنین در پایان از محسن شادی قهرمان روئینگ جهان و آسیا و رئیس هیات قایقرانی استان و شهرام احمدی از قهرمانان قایقرانی استان و رئیس هیات قایقرانی ارومیه تجلیل شد.

هیات قایقرانی استان آذربایجان غربی یک دوره مسابقه روئینگ در جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی دریاچه ارومیه را با معرفی پاروزنان برتر برگزار کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هیات قایقرانی استان آذربایجان غربی یک دوره مسابقه روئینگ در جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی دریاچه ارومیه را با معرفی پاروزنان برتر برگزار کرد.

به گزارش یاریزان؛ مسابقه قایقرانی روئینگ تک نفره ۵۰۰ متر آزاد در دو بخش بانوان و آقایان در جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی دریاچه ارومیه برگزار شد .

 

------------------------------------

در این مسابقه ۸ ورزشکار در بخش بانوان و ۲۲ ورزشکار در بخش آقایان از استان‌های مختلف کشور حضور داشتند.

در پایان این رقابت ها در بخش آقایان شیرزاد قادری از استان کردستان مقام اول و مانی رحمانی و علی رشادت هر دو از استان آذربایجان‌غربی دوم و سوم شدند.

در بخش بانوان نیز دیلان عزیزی، ژیروان ملا و پرنیا محمدی هر سه از استان آذربایجان‌غربی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در پایان این رقابت و با حضور علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و سجاد بیرامی مدیر کل ورزش و جوانان استان و حجت الاسلام والمسلمین ذاکر نماینده ارومیه در مجلس به پاروزنان و نفرات برتر این مسابقه مدال، لوح و تندیس اهدا شد.

همچنین در پایان از محسن شادی قهرمان روئینگ جهان و آسیا و رئیس هیات قایقرانی استان و شهرام احمدی از قهرمانان قایقرانی استان و رئیس هیات قایقرانی ارومیه تجلیل شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی