رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 10 آبان 1402 - 12:25
  • کد خبر : ۱۷۰۰۳
  • چاپ خبر : سالن ورزشی ۱۲۰۰ نفری شهرستان بانه در سفر رییس جمهور به کردستان افتتاح می شود

سالن ورزشی ۱۲۰۰ نفری شهرستان بانه در سفر رییس جمهور به کردستان افتتاح می شود

سالن ۱۲۰۰ نفری شهرستان بانه پس از ۱۳ سال از کلنگ‌زنی در سفر هیات دولت به کردستان افتتاح می‌شود. به گزارش یاریزان؛ سالن ۱۲۰۰ نفری شهرستان بانه پس از گذشت ۱۳ سال از مصوبه ساخت، در سفر این هفته هیات دولت به استان کردستان افتتاح می‌شود. این سالن یکی از پروژه‌های ورزشی کردستان در نقطه صفر مرزی شهر بانه محسوب می‌شود که عملیات ساخت آن سال‌های زیادی است آغاز شده و با تکمیل آن پس از چندین سال انتظار مردم شهرستان بانه در سفر رییس جمهور و وزیر ورزش و جوانان به کردستان افتتاح می‌شود و در اختیار جامعه ورزش این شهرستان قرار می‌گیرد. این پروژه با ۴۱۰۰ مترمربع زیر بناء در زمینی به مساحت ۷۱۰۰ مترمربع احداث و برای ساخت آن اعتباری بالغ بر ۴۸ میلیارد تومان صرف شده است. پروژه سالن چند منظوره که با توجه به وضعیت سرانه فضای ورزشی بانه می‌تواند گامی بلند و موثر در پیشرفت ورزش این شهرستان باشد و تکمیل و افتتاح آن به مطالبه اصلی مردم شهرستان بانه تبدیل شده بود. همچنین در سفر کیومرث هاشمی به کردستان قرار است او از روند ساخت و احداث پروژه ورزشی در شهرستان سقز نیز بازدید کند.

سالن ۱۲۰۰ نفری شهرستان بانه پس از ۱۳ سال از کلنگ‌زنی در سفر هیات دولت به کردستان افتتاح می‌شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سالن ۱۲۰۰ نفری شهرستان بانه پس از ۱۳ سال از کلنگ‌زنی در سفر هیات دولت به کردستان افتتاح می‌شود.

به گزارش یاریزان؛ سالن ۱۲۰۰ نفری شهرستان بانه پس از گذشت ۱۳ سال از مصوبه ساخت، در سفر این هفته هیات دولت به استان کردستان افتتاح می‌شود.

 

------------------------------------

این سالن یکی از پروژه‌های ورزشی کردستان در نقطه صفر مرزی شهر بانه محسوب می‌شود که عملیات ساخت آن سال‌های زیادی است آغاز شده و با تکمیل آن پس از چندین سال انتظار مردم شهرستان بانه در سفر رییس جمهور و وزیر ورزش و جوانان به کردستان افتتاح می‌شود و در اختیار جامعه ورزش این شهرستان قرار می‌گیرد.

این پروژه با ۴۱۰۰ مترمربع زیر بناء در زمینی به مساحت ۷۱۰۰ مترمربع احداث و برای ساخت آن اعتباری بالغ بر ۴۸ میلیارد تومان صرف شده است.

پروژه سالن چند منظوره که با توجه به وضعیت سرانه فضای ورزشی بانه می‌تواند گامی بلند و موثر در پیشرفت ورزش این شهرستان باشد و تکمیل و افتتاح آن به مطالبه اصلی مردم شهرستان بانه تبدیل شده بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

همچنین در سفر کیومرث هاشمی به کردستان قرار است او از روند ساخت و احداث پروژه ورزشی در شهرستان سقز نیز بازدید کند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی