رفتن به بالا
  • یکشنبه - 2 اردیبهشت 1403 - 00:12
  • کد خبر : ۱۷۷۶۸
  • چاپ خبر : ۶۰ پروژه ورزشی استان آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۳ افتتاح خواهد شد

۶۰ پروژه ورزشی استان آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۳ افتتاح خواهد شد

با اعلام رئیس دفتر فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی در طی سال ۱۴۰۳ تعداد ۶۰ پروژه ورزشی به بهره برداری خواهد رسید. به گزارش یاریزان؛ با حضور مدیر کل ورزش و جوانان و اعضای شورای فنی استان دومین جلسه شورای فنی استان در سال جدید برگزار شد. در این جلسه شهرام عباسی در خصوص اقدامات انجام شده حوزه فنی گفت ؛در بخش مشارکت های عمومی و خصوصی ( ماده ۲۷ ) مجموعا ۱۴ مکان شامل ۱۲ فضای سرپوشیده و ۲ فضای روباز به ارزش اسمی سرمایه گذاری بالغ بر ۸۲۴ میلیارد ریال که برای سال ۱۴۰۳ پیش بینی می‌شود ۵ پروژه دیگر که نیازمند تعمیرات می باشند با جذب سرمایه گذار خصوصی نوسازی شوند. عباسی گفت : روند پیشرفت مراحل اولیه پروژه بزرگ ۱۲۰۰۰ نفری ارومیه که خواسته به حق مردم ارومیه می باشد با حمایت ، مساعدت و پیگیری های استاندار آذربایجان غربی و چندین ماه تلاش اداره کل ورزش و جوانان و توپو گرافی صورت گرفته از مکان مورد نظر تهیه و در مراحل پایانی اخذ مجوز ماده ۲۳ از طرف شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور می باشد. وی ادامه داد : در اجرای مناقصات صورت گرفته در سال ۱۴۰۲، ۳۷ مناقصه برگزار شده که منجربه اخذ قرار داد شده و برای سال ۱۴۰۳ تاکنون ۱۹ پروژه در سامانه ستاد ثبت شده که با اجرای این مناقصات این تعداد به قراردادهای انجام شده اضافه خواهد شد. رئیس دفتر فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در ادامه افزود : در ماده ۲۳ هم مجوز برای ۸۷ پروژه استانی مدارک تهیه شده و ۸۰ پروزه هم به تایید نهایی رسیده است. عباسی در خصوص مصوبات سفر اول و دوم در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ گفت : در مجموع ۱۳۵ مصوبه در قالب ۱۸۱ پروژه شامل ۹۰ فضای روباز و ۲۲ فضای سرپوشیده روستایی و ۲۴ فضای روباز و ۴۵ فضای سرپوشیده شهری با اعتباری بالغ بر ۷۲۵ میلیارد تومان برای ۲۰ شهرستان مصوب شده است که در مجمع سرپوشیده ، روباز ، روستایی و شهری فنی ۴۹۹۵۵۱ متر مربع به فضای ورزشی استان اضافه شده که از این مقدار ۲۷۹۴۸۱ متر مربع تکمیل پروژه های نیمه تمام همچنین ۷ پروژه برای محلات کم برخوردار در قالب مصوبات محرومیت زدایی با اعتبار بیش از ۹۳۰ میلیارد ریال شامل ۲ فضای روباز و ۵ فضای سرپوشیده به مساحت بیش از ۷ هزار مترمربع می باشد. وی اظهار کرد: همچنین در سفر ریاست محترم جمهوری اعتباری به مبلغ ۱۶۰ میلیارد تومان برای ۲۶ پروژه ورزشی سرپوشیده و ۱۹ فضای ورزشی روباز مصوب و تخصیص بالای ۱۴۰ میلیاردی را به همراه داشته و تعداد قابل توجهی مصوبات محقق شدند. عباسی در خصوص بودجه عمرانی و جذب اعتبارات سال ۱۴۰۲ ، با ۷۲/۴ درصد رشد نسبت به سال ۱۴۰۱ و تخصیص ۶۸ درصدی اعتبارات را در سال ۱۴۰۲ شاهد بودیم و در مجموع ملی استانی ۱۶۲ درصد رشد اعتبارات مصوب و بیش از ۹۰ درصد تخصیص نسبت به سال ۱۴۰۰ در طی سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ شاهد بودیم و سال های بسیار درخشان در شتاب بخشی به توسعه زیر ساخت های ورزشی را تجربه می کنیم.

با اعلام رئیس دفتر فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی در طی سال ۱۴۰۳ تعداد ۶۰ پروژه ورزشی به بهره برداری خواهد رسید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با اعلام رئیس دفتر فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی در طی سال ۱۴۰۳ تعداد ۶۰ پروژه ورزشی به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش یاریزان؛ با حضور مدیر کل ورزش و جوانان و اعضای شورای فنی استان دومین جلسه شورای فنی استان در سال جدید برگزار شد.

 

------------------------------------

در این جلسه شهرام عباسی در خصوص اقدامات انجام شده حوزه فنی گفت ؛در بخش مشارکت های عمومی و خصوصی ( ماده ۲۷ ) مجموعا ۱۴ مکان شامل ۱۲ فضای سرپوشیده و ۲ فضای روباز به ارزش اسمی سرمایه گذاری بالغ بر ۸۲۴ میلیارد ریال که برای سال ۱۴۰۳ پیش بینی می‌شود ۵ پروژه دیگر که نیازمند تعمیرات می باشند با جذب سرمایه گذار خصوصی نوسازی شوند.

عباسی گفت : روند پیشرفت مراحل اولیه پروژه بزرگ ۱۲۰۰۰ نفری ارومیه که خواسته به حق مردم ارومیه می باشد با حمایت ، مساعدت و پیگیری های استاندار آذربایجان غربی و چندین ماه تلاش اداره کل ورزش و جوانان و توپو گرافی صورت گرفته از مکان مورد نظر تهیه و در مراحل پایانی اخذ مجوز ماده ۲۳ از طرف شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور می باشد.

وی ادامه داد : در اجرای مناقصات صورت گرفته در سال ۱۴۰۲، ۳۷ مناقصه برگزار شده که منجربه اخذ قرار داد شده و برای سال ۱۴۰۳ تاکنون ۱۹ پروژه در سامانه ستاد ثبت شده که با اجرای این مناقصات این تعداد به قراردادهای انجام شده اضافه خواهد شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رئیس دفتر فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در ادامه افزود : در ماده ۲۳ هم مجوز برای ۸۷ پروژه استانی مدارک تهیه شده و ۸۰ پروزه هم به تایید نهایی رسیده است.

عباسی در خصوص مصوبات سفر اول و دوم در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ گفت : در مجموع ۱۳۵ مصوبه در قالب ۱۸۱ پروژه شامل ۹۰ فضای روباز و ۲۲ فضای سرپوشیده روستایی و ۲۴ فضای روباز و ۴۵ فضای سرپوشیده شهری با اعتباری بالغ بر ۷۲۵ میلیارد تومان برای ۲۰ شهرستان مصوب شده است که در مجمع سرپوشیده ، روباز ، روستایی و شهری فنی ۴۹۹۵۵۱ متر مربع به فضای ورزشی استان اضافه شده که از این مقدار ۲۷۹۴۸۱ متر مربع تکمیل پروژه های نیمه تمام همچنین ۷ پروژه برای محلات کم برخوردار در قالب مصوبات محرومیت زدایی با اعتبار بیش از ۹۳۰ میلیارد ریال شامل ۲ فضای روباز و ۵ فضای سرپوشیده به مساحت بیش از ۷ هزار مترمربع می باشد.

وی اظهار کرد: همچنین در سفر ریاست محترم جمهوری اعتباری به مبلغ ۱۶۰ میلیارد تومان برای ۲۶ پروژه ورزشی سرپوشیده و ۱۹ فضای ورزشی روباز مصوب و تخصیص بالای ۱۴۰ میلیاردی را به همراه داشته و تعداد قابل توجهی مصوبات محقق شدند.

عباسی در خصوص بودجه عمرانی و جذب اعتبارات سال ۱۴۰۲ ، با ۷۲/۴ درصد رشد نسبت به سال ۱۴۰۱ و تخصیص ۶۸ درصدی اعتبارات را در سال ۱۴۰۲ شاهد بودیم و در مجموع ملی استانی ۱۶۲ درصد رشد اعتبارات مصوب و بیش از ۹۰ درصد تخصیص نسبت به سال ۱۴۰۰ در طی سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ شاهد بودیم و سال های بسیار درخشان در شتاب بخشی به توسعه زیر ساخت های ورزشی را تجربه می کنیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی