رفتن به بالا
  • سه شنبه - 28 فروردین 1403 - 17:16
  • کد خبر : ۱۷۷۴۴
  • چاپ خبر : جوانان کرمانشاهی در لیست تیم ملی فوتبال ایران / ۴ بازیکن از تیم بعثت ملی پوش شدند

جوانان کرمانشاهی در لیست تیم ملی فوتبال ایران / ۴ بازیکن از تیم بعثت ملی پوش شدند

با اعلام فدراسیون فوتبال ایران، ۴ بازیکن کرمانشاهی تیم جوانان بعثت به اردوی زیر بیست سال کشور دعوت شدند. به گزارش یاریزان؛ با اعلام کمیته جوانان به منظور استعدادیابی و انتخاب بازیکنان برتر، بازیکنان دعوت شده به اردو به مدت دو روز در مرکز ملی فوتبال ایران حضور داشته باشند. شایان حسنی، حمیدرضا زارعی، ارشیا امیریان و محمد زارعی، چهار بازیکن از تیم های جوانان و امید بعثت کرمانشاه هستند که به اردوی انتخابی تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران فرا خوانده شده اند. بر اساس برنامه  ۴۰ بازیکن منتخب از سراسر کشور که در لیست اعلام شده حضور دارند، باید طی روز‌های ۲۹ و ۳۰ فروردین خود را در محل اردو به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند. قابل ذکر است؛ ۴ بازیکن باشگاه بعثت فصل گذشته در لیگ‌ برتر امید، لیگ دسته اول جوانان و همچنین به همراه تیم بزرگسالان باشگاه در لیگ دسته‌ دوم حضور داشتند.

با اعلام فدراسیون فوتبال ایران، ۴ بازیکن کرمانشاهی تیم جوانان بعثت به اردوی زیر بیست سال کشور دعوت شدند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با اعلام فدراسیون فوتبال ایران، ۴ بازیکن کرمانشاهی تیم جوانان بعثت به اردوی زیر بیست سال کشور دعوت شدند.

به گزارش یاریزان؛ با اعلام کمیته جوانان به منظور استعدادیابی و انتخاب بازیکنان برتر، بازیکنان دعوت شده به اردو به مدت دو روز در مرکز ملی فوتبال ایران حضور داشته باشند.

 

------------------------------------

شایان حسنی، حمیدرضا زارعی، ارشیا امیریان و محمد زارعی، چهار بازیکن از تیم های جوانان و امید بعثت کرمانشاه هستند که به اردوی انتخابی تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران فرا خوانده شده اند.

بر اساس برنامه  ۴۰ بازیکن منتخب از سراسر کشور که در لیست اعلام شده حضور دارند، باید طی روز‌های ۲۹ و ۳۰ فروردین خود را در محل اردو به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.

قابل ذکر است؛ ۴ بازیکن باشگاه بعثت فصل گذشته در لیگ‌ برتر امید، لیگ دسته اول جوانان و همچنین به همراه تیم بزرگسالان باشگاه در لیگ دسته‌ دوم حضور داشتند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

لیست کامی اسامی نفرات دعوت شده به اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال ایران در تصویر زیر به شرح ذیل مشخص است:

با اعلام فدراسیون فوتبال ایران، ۴ بازیکن کرمانشاهی تیم جوانان بعثت به اردوی زیر بیست سال کشور دعوت شدند. به گزارش یاریزان؛ با اعلام کمیته جوانان به منظور استعدادیابی و انتخاب بازیکنان برتر، بازیکنان دعوت شده به اردو به مدت دو روز در مرکز ملی فوتبال ایران حضور داشته باشند. شایان حسنی، حمیدرضا زارعی، ارشیا امیریان و محمد زارعی، چهار بازیکن از تیم های جوانان و امید بعثت کرمانشاه هستند که به اردوی انتخابی تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران فرا خوانده شده اند. بر اساس برنامه  ۴۰ بازیکن منتخب از سراسر کشور که در لیست اعلام شده حضور دارند، باید طی روز‌های ۲۹ و ۳۰ فروردین خود را در محل اردو به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند. قابل ذکر است؛ ۴ بازیکن باشگاه بعثت فصل گذشته در لیگ‌ برتر امید، لیگ دسته اول جوانان و همچنین به همراه تیم بزرگسالان باشگاه در لیگ دسته‌ دوم حضور داشتند. لیست کامی اسامی نفرات دعوت شده به اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال ایران در تصویر زیر به شرح ذیل مشخص است:


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی