رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 4 بهمن 1402 - 13:26
  • کد خبر : ۱۷۵۱۴
  • چاپ خبر : هیوا افضلی: هدفم پیشرفت تکنیکی و بالا بردن آمادگی بدنی است

هیوا افضلی: هدفم پیشرفت تکنیکی و بالا بردن آمادگی بدنی است

هیوا افضلی بانوی ملی‌پوش‌ کرمانشاهی کانوی ایران گفت: پس از بازی‌های آسیایی روی نقاط ضعفم کار می‌کنم و تلاشم بهتر شدن از لحاظ تکنیکی و آمادگی بدنی است. به گزارش یاریزان؛ هیوا افضلی ملی‌پوش کانوکانادایی کشورمان درباره برنامه این روزهایش اظهار کرد: بعد از برگزاری دو تست‌ که فدراسیون در دی ماه برگزار کرد جایگاه نخست را کسب کردم و الان در اردوهای آماده‌سازی جهت کسب سهمیه المپیک پاریس هستیم. وی ادامه‌داد: در ماده ۲۰۰متر کانو پارو‌ خواهم زد و در بهترین شرایط تمرینی به سر می‌برم و زیر نظر مربی‌ام خانم مجللی تمرینات مسنجم و برنامه ریزی شده را پیش گرفته‌ایم، امیدوارم که با عملکرد خوبم جواب اعتماد فدراسیون و نتیجه زحماتم را بگیرم. افضلی در مورد شرایط تمرین خود افزود: چند مورد آسیب‌ داشتم که خداراشکر روند درمانم به خوبی طی شد و از لحاظ بدنی در شرایط خوبی هستم و با روحیه جنگنده‌ای که دارم به دنبال کسب بهترین نتیجه هستم. ملی‌پوش کانوی کشورمان در مورد سطح مسابقات کسب سهمیه المپیک بیان کرد: سطح مسابقات کسب سهمیه المپیک همیشه بالا بود و یکی از مهمترین مسابقات است و قطعا سطح این مسابقات هم از بازی‌های آسیایی هانگژو بالاتر است و باتوجه به اینکه کشور چین در مسابقات قبل سهمیه گرفته قطعا کشورهای دیگر آسیا به دنبال ارتقای سطح ورزشکاران خود هستند‌ و در این مسابقات با بهترین نفرات و با آمادگی بالاتری حضور دارند. هیوا افضلی در پایان عنوان کرد: بعد‌ از مسابقات هانگژو تمرکزم را بیشتر روی نقاط ضعف گذاشتم و به دنبال تقویت و بهتر شدن از لحاظ تکنیکی و بدنی هستم و خداراشکر از شرایط فعلی تمرینات و اردوی تیم ملی راضی هستم و امیدوارم که بهترین نتایج برای من و هم‌تیمی هایم اتفاق بیافتد.

هیوا افضلی بانوی ملی‌پوش‌ کرمانشاهی کانوی ایران گفت: پس از بازی‌های آسیایی روی نقاط ضعفم کار می‌کنم و تلاشم بهتر شدن از لحاظ تکنیکی و آمادگی بدنی است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هیوا افضلی بانوی ملی‌پوش‌ کرمانشاهی کانوی ایران گفت: پس از بازی‌های آسیایی روی نقاط ضعفم کار می‌کنم و تلاشم بهتر شدن از لحاظ تکنیکی و آمادگی بدنی است.

به گزارش یاریزان؛ هیوا افضلی ملی‌پوش کانوکانادایی کشورمان درباره برنامه این روزهایش اظهار کرد: بعد از برگزاری دو تست‌ که فدراسیون در دی ماه برگزار کرد جایگاه نخست را کسب کردم و الان در اردوهای آماده‌سازی جهت کسب سهمیه المپیک پاریس هستیم.

 

------------------------------------

وی ادامه‌داد: در ماده ۲۰۰متر کانو پارو‌ خواهم زد و در بهترین شرایط تمرینی به سر می‌برم و زیر نظر مربی‌ام خانم مجللی تمرینات مسنجم و برنامه ریزی شده را پیش گرفته‌ایم، امیدوارم که با عملکرد خوبم جواب اعتماد فدراسیون و نتیجه زحماتم را بگیرم.

افضلی در مورد شرایط تمرین خود افزود: چند مورد آسیب‌ داشتم که خداراشکر روند درمانم به خوبی طی شد و از لحاظ بدنی در شرایط خوبی هستم و با روحیه جنگنده‌ای که دارم به دنبال کسب بهترین نتیجه هستم.

ملی‌پوش کانوی کشورمان در مورد سطح مسابقات کسب سهمیه المپیک بیان کرد: سطح مسابقات کسب سهمیه المپیک همیشه بالا بود و یکی از مهمترین مسابقات است و قطعا سطح این مسابقات هم از بازی‌های آسیایی هانگژو بالاتر است و باتوجه به اینکه کشور چین در مسابقات قبل سهمیه گرفته قطعا کشورهای دیگر آسیا به دنبال ارتقای سطح ورزشکاران خود هستند‌ و در این مسابقات با بهترین نفرات و با آمادگی بالاتری حضور دارند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

هیوا افضلی در پایان عنوان کرد: بعد‌ از مسابقات هانگژو تمرکزم را بیشتر روی نقاط ضعف گذاشتم و به دنبال تقویت و بهتر شدن از لحاظ تکنیکی و بدنی هستم و خداراشکر از شرایط فعلی تمرینات و اردوی تیم ملی راضی هستم و امیدوارم که بهترین نتایج برای من و هم‌تیمی هایم اتفاق بیافتد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی