رفتن به بالا
  • یکشنبه - 13 اسفند 1402 - 16:36
  • کد خبر : ۱۷۶۵۱
  • چاپ خبر : هدایت تیم تنیس منتخب کمتر از ۱۴ سال آسیا به مربی کورد سپرده شد

هدایت تیم تنیس منتخب کمتر از ۱۴ سال آسیا به مربی کورد سپرده شد

شبا دعوت فدراسیون‌ تنیس آسیا هدایت تیم کمتر از ۱۴ سال این قاره به مربی کورد سپرده شد. به گزارش یاریزان؛ فدراسیون تنیس آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون کشورمان اعلام کرد فربد فهمی هدایت تیم منتخب آسیا را بر عهده خواهد داشت. همچنین در این تیم ۲ بازیکن کمتر از ۱۴ سال کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی توسعه تنیس آسیا نیز دعوت شده‌اند. این دعوت در پی عملکرد درخشان نمایندگان‌ کشورمان در مسابقات سطح ۲ آسیا که پیش از این در کشور عمان برگزار شده صورت پذیرفته است. به این ترتیب کیارش صادقی و هانا شعبان پور از ایران به نمایندگانی از تیم ملی تنیس ایران در این مسابقات حضور پیدا می کنند. مسابقات قهرمانی توسعه تنیس آسیا از ۲۰ تا ۳۱ فرودین ماه در کوچینگ مالزی برگزار می شود.

با دعوت فدراسیون‌ تنیس آسیا هدایت تیم کمتر از ۱۴ سال این قاره به مربی کورد سپرده شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با دعوت فدراسیون‌ تنیس آسیا هدایت تیم کمتر از ۱۴ سال این قاره به مربی کورد سپرده شد.

به گزارش یاریزان؛ فدراسیون تنیس آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون کشورمان اعلام کرد فربد فهمی هدایت تیم‌منتخب آسیا را بر عهده خواهد داشت.

 

------------------------------------

همچنین در این تیم ۲ بازیکن کمتر از ۱۴ سال کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی توسعه تنیس آسیا نیز دعوت شده‌اند. این دعوت در پی عملکرد درخشان نمایندگان‌ کشورمان در مسابقات سطح ۲ آسیا که پیش از این در کشور عمان برگزار شده صورت پذیرفته است.

به این ترتیب کیارش صادقی و هانا شعبان پور از ایران به نمایندگانی از تنیس ایران در این مسابقات حضور پیدا می کنند. مسابقات قهرمانی توسعه تنیس آسیا از ۲۰ تا ۳۱ فرودین ماه در کوچینگ مالزی برگزار می شود.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی