رفتن به بالا
  • دوشنبه - 13 فروردین 1403 - 16:23
  • کد خبر : ۱۷۶۹۹
  • چاپ خبر : درخشش تکواندوکاران ملی پوش کردستانی در مسابقات ITF ارمنستان

درخشش تکواندوکاران ملی پوش کردستانی در مسابقات ITF ارمنستان

رقابت های بین المللی تکواندو ارمنستان با درخشش تکواندوکاران ملی پوش کردستانی و کسب 11 مدال طلا و نقره برای ایران به پایان رسید. به گزارش یاریزان؛ رقابت های بین المللی آزاد تکواندو ITF ارمنستان که از روز جمعه هفته گذشته با حضور تیم هایی از عراق، روسیه، گرجستان، تیم ملی ایران و 5 تیم از کشور میزبان در ایروان آغاز شده بود، شب گذشته با کسب 6 مدال طلا و 5 نقره توسط نمایندگان کشورمان به پایان رسید. تیم ملی ایران با ۱۱ تکواندوکار در این دوره از رقابت ها شرکت کرده بود که همه نفرات تیم با برتری مقابل رقبای خود به دیدار نهایی راه پیدا کرده و در نهایت موفق به کسب 11 مدال طلا نقره شدند. کیهان شریعتی، آراد باقری و مانی خانی به عنوان ورزشکار و محمد فاروقی سرمربی و شورش امینی به عنوان مربی تکواندوکاران ملی پوش کردستانی بودند که در ترکیب تیم ملی ایران حضور داشتند. امیر قربانی در وزن 82+، عرفان شاه محمدی در وزن 82- کیلوگرم، کیهان شریعتی در وزن 70- کیلوگرم، آرین شوشتری در وزن 60- کیلوگرم محمد فرهمند در وزن 58- کیلوگرم و آراد باقری در وزن 50- کیلوگرم موفق به کسب شش مدال طلا شدند. همچنین اهورا عباسی، مانی خانی، آرشا تاخیره، سیاوش شاه محمدی و طاها احسانی هم 5 مدال نقره برای تیم ملی کشورمان کسب کردند.

رقابت های بین المللی تکواندو ارمنستان با درخشش تکواندوکاران ملی پوش کردستانی و کسب ۱۱ مدال طلا و نقره برای ایران به پایان رسید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رقابت های بین المللی تکواندو ارمنستان با درخشش تکواندوکاران ملی پوش کردستانی و کسب ۱۱ مدال طلا و نقره برای ایران به پایان رسید.

به گزارش یاریزان؛ رقابت های بین المللی آزاد تکواندو ITF ارمنستان که از روز جمعه هفته گذشته با حضور تیم هایی از عراق، روسیه، گرجستان، تیم ملی ایران و ۵ تیم از کشور میزبان در ایروان آغاز شده بود، شب گذشته با کسب ۶ مدال طلا و ۵ نقره توسط نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

 

------------------------------------

تیم ملی ایران با ۱۱ تکواندوکار در این دوره از رقابت ها شرکت کرده بود که همه نفرات تیم با برتری مقابل رقبای خود به دیدار نهایی راه پیدا کرده و در نهایت موفق به کسب ۱۱ مدال طلا نقره شدند.

کیهان شریعتی، آراد باقری و مانی خانی به عنوان ورزشکار و محمد فاروقی سرمربی و شورش امینی به عنوان مربی تکواندوکاران ملی پوش کردستانی بودند که در ترکیب تیم ملی ایران حضور داشتند.

امیر قربانی در وزن ۸۲+، عرفان شاه محمدی در وزن ۸۲- کیلوگرم، کیهان شریعتی در وزن ۷۰- کیلوگرم، آرین شوشتری در وزن ۶۰- کیلوگرم محمد فرهمند در وزن ۵۸- کیلوگرم و آراد باقری در وزن ۵۰- کیلوگرم موفق به کسب شش مدال طلا شدند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

همچنین اهورا عباسی، مانی خانی، آرشا تاخیره، سیاوش شاه محمدی و طاها احسانی هم ۵ مدال نقره برای تیم ملی کشورمان کسب کردند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی