رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 5 بهمن 1402 - 12:26
  • کد خبر : ۱۷۵۱۹
  • چاپ خبر : آغاز دور جدید اردوی تیم ملی آبهای آرام الف و پاراکانو در چهار استان

آغاز دور جدید اردوی تیم ملی آبهای آرام الف و پاراکانو در چهار استان

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون قایقرانی، دریاچه آزادی صبح امروز میزبان تست آمادگی ملی‌پوشان پاراکانو بود. تیم ملی پاراکانو ایران پس از کسب سهمیه شهلا بهروزی‌راد، مسابقات انتخابی پارالمپیک را ۲۲ تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ در پیش دارد. با تصمیم کمیته فنی آبهای آرام تنها نفراتی به مسابقات کسب سهمیه اعزام خواهند شد که بتوانند تایم ورودی اعلام شده از سوی این کمیته را در تست فروردین ماه کسب کنند. ملی‌پوشان پاراکانو صبح امروز برای ارزشیابی میزان آمادگی‌شان تست دادند.

اردوی تیم ملی آبهای آرام الف و پاراکانو با هدایت مربیان و دستیاران در چهار استان تهران، گلستان، گیلان و مازندران دنبال می‌شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

اردوی تیم ملی آبهای آرام الف و پاراکانو ایران با هدایت مربیان و دستیاران در چهار استان تهران، گلستان، گیلان و مازندران دنبال می‌شود.

به گزارش یاریزان؛ دور جدید اردوی تیم ملی آبهای آرام (الف) بانوان و آقایان ایران از ۸ بهمن در چهار استان با حضور ملی‌پوشان و هدایت مربیان و دستیاران برگزار می‌شود.

 

------------------------------------

این اردو تا ۲۹ بهمن‌ماه در استان‌های تهران، گلستان، گیلان و مازندران دنبال خواهد شد.

در استان تهران هیوا افضلی از کرمانشاه هدیه خیرآبادی و مائده شورگشتی از تهران در بخش کانوکانادایی بانوان تمرینات خود را تحت نظر مهسا مجللی مربی و رعنا بهلولی کمک مربی انجام می‌دهند.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در استان گلستان شهرستان بندر ترکمن عادل مجللی از گلستان و سیدکیا اسکندانی از تهران در بخش کانوکانادایی آقایان تحت نظر دامون صادقی دستیار مربی و علی اصولی به عنوان سرپرست اردو می‌زنند.

 

در استان گیلان شهرستان بندرانزلی علی آقامیرزایی و پیمان قویدل از گیلان در بخش کایاک آقایان و الناز شفیعیان و تانیا کارگر‌پور از گیلان و کیانا کمال‌زاده از هرمزگان در بخش کایاک بانوان با هدایت آرش بصارت‌دار مربی آقایان، آرزو مرادی دستیار مربی بانوان و عباس صیادی سرپرست اردو تمرینات خود را ادامه می‌دهند.

 

در استان مازندران شهرستان بابلسر محمدنبی رضایی از مازندران در بخش کانوکانادایی آقایان تمرینات خود با هدایت ایمان پورعزیز مربی و سرپرست انجام خواهد داد.

 

همچنین بیست و سومین مرحله اردوی تیم ملی پاراکانو در بخش بانوان و آقایان با حضور ۵ قایقران از فردا ۲۸ آذر آغاز می‌شود.

این مرحله از اردو تا ۲۰ دی در دریاچه آزادی ادامه پیدا خواهد کرد. محسن میلاد مربی و صبا رحمتی دستیار مربی این تیم هستند.

شهلا بهروزی راد از کرمانشاه و رویا سلطانی از زنجان در بخش بانوان و مسعود قیصری از تهران، سعید حسین‌پور از لرستان و اسلام جاهدی از هرمزگان در بخش آقایان نفرات دعوت شده به این اردو هستند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی