رفتن به بالا
  • یکشنبه - 31 فروردین 1399 - 13:12
  • کد خبر : ۶۶۲۹
  • چاپ خبر : سلطانی‌فر : ۶ هزار میلیارد تومان خسارت دیدیم

سلطانی‌فر : ۶ هزار میلیارد تومان خسارت دیدیم

وزیر ورزش و جوانان در جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان گفت: مدال آوران المپیک توکیو 2020 در وزارت ورزش و جوانان استخدام خواهند شد.

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان گفت: از بخش خصوصی حمایت می‌کنیم و ادامه بخشودگی چهار هزار مکان ورزشی متعلق به وزارت ورزش بستگی به وضعیت کنترل بیماری کرونا دارد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان گفت: از بخش خصوصی حمایت می‌کنیم و ادامه بخشودگی چهار هزار مکان ورزشی متعلق به وزارت ورزش بستگی به وضعیت کنترل بیماری کرونا دارد.

به گزارش یاریزان؛ دویست و سی و نهمین نشست شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان به ریاست مسعود سلطانی‌فر تشکیل شد.

 

------------------------------------

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان با تجلیل از فعالیت‌های موثر و هماهنگ ادارات کل استانی و ستاد عالی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا وزارتخانه با مجموعه ستاد‌های مدیریت بحران و وزارت بهداشت تاکید کرد: با پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان و تصویب هیئت وزیران، با توجه به تعطیلی اماکن و فضا‌های ورزشی و برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، اجاره بهای اماکن واگذار شده به بخش خصوصی در ماه‌های اسفند و فروردین به طول کامل بخشیده شد.

وی گفت: از بخش خصوصی در ورزش کشور حمایت می‌کنیم و ادامه بخشودگی در موضوع اجاره بهای چهار هزار اماکن ورزشی متعلق به وزارت ورزش بستگی به وضعیت کنترل بیماری کرونا در روز‌های آینده دارد.

وی تصریح کرد: تا امروز سی‌ام فروردین حدود ۶ هزار میلیارد تومان به دو بخش ورزش و جوانان کشور خسارت ناشی از شیوع بیماری کرونا وارد شده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی