رفتن به بالا
  • دوشنبه - 20 فروردین 1397 - 15:20
  • کد خبر : ۲۸۲۳
  • چاپ خبر : کیومرث پورایراندوست ؛ ورزشکاران آذربایجان غربی بیش از ۱۴۰۰ مدال در سال گذشته کسب کردند
معاون ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی؛

کیومرث پورایراندوست ؛ ورزشکاران آذربایجان غربی بیش از ۱۴۰۰ مدال در سال گذشته کسب کردند

  کیومرث پورایراندوست معاون ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ورزشکاران این استان در سال گذشته /۱۳۹۶/، یکهزار و ۴۳۶ مدال رنگارنگ را در مسابقات ملی، آسیایی، بین المللی و جهانی کسب کردند.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ کیومرث پورایراندوست در گفت و گو با ایرنا گفت: از این تعداد ۵۴ مدال بین […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

کیومرث پورایراندوست معاون ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ورزشکاران این استان در سال گذشته /۱۳۹۶/، یکهزار و ۴۳۶ مدال رنگارنگ را در مسابقات ملی، آسیایی، بین المللی و جهانی کسب کردند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ کیومرث پورایراندوست در گفت و گو با ایرنا گفت: از این تعداد ۵۴ مدال بین المللی، ۲۹ مدال جهانی و ۱۴ مدال آسیایی بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین ورزشکاران آذربایجان غربی در این مدت یکهزار و ۳۳۹ مدال در رقابت های داخلی کسب کردند که رقمی قابل توجه به شمار می رود.

وی ادامه داد: در مسابقات کشوری ورزشکاران آذربایجان غربی توانستند ۲۱۹ مدال طلا، ۲۵۴ مدال نقره و ۳۵۰ مدال برنز را در رشته های ورزشی مختلف از جمله بوکس، کاراته، ورزش های رزمی، کبدی و اسکیت از آن خود کنند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

معاون ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در خصوص میزبانی های استان در مسابقات بین المللی گفت: در سال ۱۳۹۶ پنج مسابقه بین المللی و آسیایی در رشته های دوچرخه سواری، کشتی، کاراته و مسابقات جام تموز آشوریان برگزار شده و این استان ۹۸ مسابقه کشوری و منطقه ای را میزبانی کرده است.

پورایراندوست با اشاره به اینکه ۹۸ هزار و ۹۰۰ نفر ورزشکار سازمان یافته در استان فعالیت می کنند، افزود: از این تعداد ورزشکار ۲۹ هزار و ۱۴۹ نفر بانو بوده اند.

وی افزود: از مجموع ۹۰ هزار ورزشکار استان ۱۲۸ نفر به اردوی تیم ملی دعوت شدند و ۴۱ نفر هم اکنون عضو تیم ملی هستند.

وی ادامه داد: برگزاری ۷۹ کلاس آموزشی مربیگری و ۲۶ کلاس آموزشی داوری از دیگر برنامه های این سازمان در سال گذشته بوده است.

۵۰ هیات ورزشی در آذربایجان غربی فعال است که از جمله فعال ترین آنها می توان به هیات های والیبال، فوتبال، ورزش های رزمی، شطرنج و کبدی اشاره کرد.

 

 

کیومرث پورایراندوست معاون ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی