رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 27 اردیبهشت 1397 - 19:16
  • کد خبر : ۲۹۹۴
  • چاپ خبر : اختصاص ۶۰۰ میلیون تومان برای پروژه های ورزشی سقز / اهداء تجهیزات به بانه
با دستور وزیر ورزش و جوانان؛

اختصاص ۶۰۰ میلیون تومان برای پروژه های ورزشی سقز / اهداء تجهیزات به بانه

  وزیر ورزش و جوانان با پیگیری های و نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل ورزش و جوانان کردستان از اختصاص بودجه ویژه به یکی از پروژه های ورزشی سقز و اهداء تجهیزات و وسایل ورزشی به ورزش دو شهرستان سقز و بانه خبر داد.    ———————————— به گزارش […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

وزیر ورزش و جوانان با پیگیری های و نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل ورزش و جوانان کردستان از اختصاص بودجه ویژه به یکی از پروژه های ورزشی سقز و اهداء تجهیزات و وسایل ورزشی به ورزش دو شهرستان سقز و بانه خبر داد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه، مدیر کل ورزش و جوانان کردستان و روسای ادارات ورزش و جوانان این دو شهرستان با وزیر ورزش و جوانان دیدار کردند.

در این دیدار وزیر ورزش و جوانان گفت، در این چند ماهه اخیر با نمایندگان و مسئولان ورزش کردستان دیدار کردم و خرسندم با توجه دغدغه های فراوان، پیگیر نیازها و مطالبات جامعه ورزش استان هستند.

مسعود سلطانی فر در ادامه افزود: در آینده نزدیک برای دومین بار به کردستان سفر می کنم و از نزدیک وضعیت پروژه ها و مسائل ورزش استان را بررسی خواهم کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سلطانی فر از کمک ۶۰ میلیون تومانی به هیأت های ورزشی شهرستان های سقز و بانه خبر داد و تصریح کرد، با توجه در خواست های مدیر کل ورزش و جوانان کردستان و نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی و روسای ادارات ورزش و جوانان این دو شهرستان از سوی وزارت ورزش جوانان تجهیزات ورزشی شامل دو تخته تشک کشتی و یک مجموعه از وسایل ورزشی به این شهرستان ها اهداء خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد، با توجه پیگیری نماینده نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان امسال به یکی از پروژه های ورزشی سقز اختصاص داده می شود.

دکتر مسعود سلطانی فر گفت، با توجه پیشرفت فیزیکی خوب هتل ورزش در شهرستان سقز تجهیز این هتل از سوی وزارت ورزش و جوانان انجام خواهد شد.
سلطانی فر در پایان اظهار داشت، دستورات لازم برای پیگیری جهت اختصاص اعتبار احداث سالن ۱۲۰۰ نفره شهرستان بانه داده شده است و اعتبارات احداث زمین چمن مصنوعی شهر آرمرده بانه نیز با هماهنگی های که با استان شده است از محل مالیات ارزش بر افزوده کردستان انجام خواهد شد.

 

پروژه های ورزشی سقز و بانه


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی