رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 14 آبان 1399 - 11:28
  • کد خبر : ۸۰۰۸
  • چاپ خبر : ایرج یزدان پناه بعنوان رییس جدید هیات هندبال استان کرمانشاه انتخاب شد
با حضور رییس فدراسیون؛

ایرج یزدان پناه بعنوان رییس جدید هیات هندبال استان کرمانشاه انتخاب شد

مجمع انتخاباتی هیات هندبال استان کرمانشاه با حضور علیرضا پاکدل رییس فدراسیون،صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای مجمع در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزار شد. پروین احمدیان،میلاد صفری و ایرج یزدان پناه سه کاندیدای این مجمع هستند که با توجه به انصراف خانم احمدیان انتخابات با شرکت ۲ کاندیدا برگزار شد. از مجموع ۱۵ رای اخذ شده در این انتخابات ایرج یزدان پناه با کسب ۱۳ رای بعنوان رییس جدید هیات هندبال استان کرمانشاه انتخاب شد.

ایرج یزدان پناه با کسب اکثریت آرا در مجمع انتخاباتی هیات هندبال کرمانشاه بعنوان رییس جدید هیات هندبال این استان انتخاب شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ایرج یزدان پناه با کسب اکثریت آرا در مجمع انتخاباتی هیات هندبال کرمانشاه بعنوان رییس جدید هیات هندبال این استان انتخاب شد.

به گزارش یاریزان؛ مجمع انتخاباتی هیات هندبال استان کرمانشاه با حضور علیرضا پاکدل رییس فدراسیون،صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای مجمع در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزار شد.

 

------------------------------------

پروین احمدیان،میلاد صفری و ایرج یزدان پناه سه کاندیدای این مجمع هستند که با توجه به انصراف خانم احمدیان انتخابات با شرکت ۲ کاندیدا برگزار شد.

از مجموع ۱۵ رای اخذ شده در این انتخابات ایرج یزدان پناه با کسب ۱۳ رای بعنوان رییس جدید هیات هندبال استان کرمانشاه انتخاب شد.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی