رفتن به بالا
  • شنبه - 18 آذر 1402 - 13:02
  • کد خبر : ۱۷۲۳۸
  • چاپ خبر : حضور دو هندبالیست کردستانی و کرمانشاهی در اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا

حضور دو هندبالیست کردستانی و کرمانشاهی در اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا

نخستین اردوی تیم ملی هندبال مردان ایران با حضور دو هندبالیست کردستان و کرمانشاهی جهت حضور مقتدرانه در مسابقات قهرمانی آسیا با حضور رییس فدراسیون هندبال آغاز شد. به گزارش یاریزان؛ اولین اردوی تیم ملی هندبال مردان ایران با حضور 22 بازیکن از امروز جهت حضور در بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی جهان زیر نظر مجید رحیمی زاده سرمربی تیم ملی در تهران و به میزبانی سالن فدراسیون هندبال آغاز شد. علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال در آغاز این اردو با حضور در جمع بازیکنان ضمن عرض خوش آمد و تبریک به کادرفنی تیم ملی گفت: تصمیم فدراسیون هندبال حضور آقای مجید رحیمی‌زاده به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال در این رقابت ها بود که قرار است کادر فنی با تجربه ای نیز در این مسیر سخت آقای رحیمی‌زاده را یاری کنند. همین جا از زحمات «وسلین وویوویچ» در مدت حضورش روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی هندبال تشکر می‌کنم. پاکدل در ادامه افزود: در مسیری قدم گذاشتیم که فراز و فرودهای سختی داشتیم. این مسیر از قونیه و هانگژو شروع شد و حسن ختام امسال بحرین و مسابقات قهرمانی آسیاست که البته شرایط سخت‌تری از دوره قبل دارد زیرا 4 سهمیه جهانی توزیع می‌شود بنابراین مهمترین نکته در این مسیر مهم، همدلی و فعل خواستن است. باید تلاش مضاعف کنیم و وارد مسائل حاشیه‌ای نشویم و به هدف تیم ملی فکر کنیم. ما الان در مسیری هستیم که می توانیم با تمرکز بالا و فعل خواستن مقابل تیم های بزرگ آسیا با بهترین کیفیت بازی کنیم. امیدوارم در این مسیر سخت با کوشش و همت شما و کادر فنی بتوانیم سهمیه جهانی را برای دومین بار پیاپی بدست بیاوریم. در این بازدید علی‌اکبر خوشنویس زارچ دبیرکل و ایرج رضایی رییس سازمان تیم‌های ملی نیز حضور داشتند. لازم به ذکر است نخستین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال بزرگسالان تا 25 آذر ماه ادامه دارد و تیم ملی هندبال کشورمان برای کسب آمادگی بیشتر برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا چند بازی تدارکاتی با تیم های هندبال حوزه خلیج فارس برگزار می کند و همچنین از 14 دی در تورنمنت مسکو که با حضور تیم‌های روسیه، بلاروس و مراکش برگزار می‌شود، شرکت می‌کند. رضا عزتی از کرمانشاه و آرمان رحمانی از کردستان در اردوی تیم ملی حضور دارند. علی رحیمی كازرونی، محمد سیاوشی، فواد فرهادی، رضا عزتی، يونس آثاری، میلاد قلندری، مجتبی حیدرپور، علی شایسته، آرمان رحمانی، وحید مسعودی، حسین جهانی، امیرعباس سلطانی، افشین صادقی، شهاب صادق زاده، سلامان بربط، بهشاد فاتحی زاده، امیرحسین فیروزبخت، كامیار طاهری، كیارش طاهری، یاسین كبیریان جو، علی شیرانی و محمد صفری 22 بازیکنی هستند که در این اردو حضور دارند. روح اله اکرمی نیا (سرپرست)، مجید رحیم زاده (سرمربی)، مهدی رهبری (مربی)، کاظم ناصر لفته (مربی دروازه بانان) مهدی قشقایی (بدنساز) علی بخشی (ماساژور) کادر فنی تیم ملی مردان ایران را تشکیل می‌دهند. گفتنی است بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان 2025 کرواسی، دانمارک و نروژ از 11 تا 22 ژانویه 2024- 21 دی تا 2 بهمن ماه سال جاری - در منامه بحرین برگزار می‌شود. تیم ملی هندبال کشورمان در این مسابقات در گروه B با تیم های کره جنوبی، چین و نیوزیلند همگروه است.

نخستین اردوی تیم ملی هندبال مردان ایران با حضور دو هندبالیست کردستان و کرمانشاهی جهت حضور مقتدرانه در مسابقات قهرمانی آسیا با حضور رییس فدراسیون هندبال آغاز شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

نخستین اردوی تیم ملی هندبال مردان ایران با حضور دو هندبالیست کردستان و کرمانشاهی جهت حضور مقتدرانه در مسابقات قهرمانی آسیا با حضور رییس فدراسیون هندبال آغاز شد.

به گزارش یاریزان؛ اولین اردوی تیم ملی هندبال مردان ایران با حضور ۲۲ بازیکن از امروز جهت حضور در بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی جهان زیر نظر مجید رحیمی زاده سرمربی تیم ملی در تهران و به میزبانی سالن فدراسیون هندبال آغاز شد.

 

------------------------------------

علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال در آغاز این اردو با حضور در جمع بازیکنان ضمن عرض خوش آمد و تبریک به کادرفنی تیم ملی گفت: تصمیم فدراسیون هندبال حضور آقای مجید رحیمی‌زاده به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال در این رقابت ها بود که قرار است کادر فنی با تجربه ای نیز در این مسیر سخت آقای رحیمی‌زاده را یاری کنند. همین جا از زحمات «وسلین وویوویچ» در مدت حضورش روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی هندبال تشکر می‌کنم.

پاکدل در ادامه افزود: در مسیری قدم گذاشتیم که فراز و فرودهای سختی داشتیم. این مسیر از قونیه و هانگژو شروع شد و حسن ختام امسال بحرین و مسابقات قهرمانی آسیاست که البته شرایط سخت‌تری از دوره قبل دارد زیرا ۴ سهمیه جهانی توزیع می‌شود بنابراین مهمترین نکته در این مسیر مهم، همدلی و فعل خواستن است. باید تلاش مضاعف کنیم و وارد مسائل حاشیه‌ای نشویم و به هدف تیم ملی فکر کنیم. ما الان در مسیری هستیم که می توانیم با تمرکز بالا و فعل خواستن مقابل تیم های بزرگ آسیا با بهترین کیفیت بازی کنیم. امیدوارم در این مسیر سخت با کوشش و همت شما و کادر فنی بتوانیم سهمیه جهانی را برای دومین بار پیاپی بدست بیاوریم.

در این بازدید علی‌اکبر خوشنویس زارچ دبیرکل و ایرج رضایی رییس سازمان تیم‌های ملی نیز حضور داشتند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

لازم به ذکر است نخستین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال بزرگسالان تا ۲۵ آذر ماه ادامه دارد و تیم ملی هندبال کشورمان برای کسب آمادگی بیشتر برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا چند بازی تدارکاتی با تیم های هندبال حوزه خلیج فارس برگزار می کند و همچنین از ۱۴ دی در تورنمنت مسکو که با حضور تیم‌های روسیه، بلاروس و مراکش برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

رضا عزتی از کرمانشاه و آرمان رحمانی از کردستان در اردوی تیم ملی حضور دارند.

علی رحیمی کازرونی، محمد سیاوشی، فواد فرهادی، رضا عزتی، یونس آثاری، میلاد قلندری، مجتبی حیدرپور، علی شایسته، آرمان رحمانی، وحید مسعودی، حسین جهانی، امیرعباس سلطانی، افشین صادقی، شهاب صادق زاده، سلامان بربط، بهشاد فاتحی زاده، امیرحسین فیروزبخت، کامیار طاهری، کیارش طاهری، یاسین کبیریان جو، علی شیرانی و محمد صفری ۲۲ بازیکنی هستند که در این اردو حضور دارند.

روح اله اکرمی نیا (سرپرست)، مجید رحیم زاده (سرمربی)، مهدی رهبری (مربی)، کاظم ناصر لفته (مربی دروازه بانان) مهدی قشقایی (بدنساز) علی بخشی (ماساژور) کادر فنی تیم ملی مردان ایران را تشکیل می‌دهند.

گفتنی است بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۵ کرواسی، دانمارک و نروژ از ۱۱ تا ۲۲ ژانویه ۲۰۲۴- ۲۱ دی تا ۲ بهمن ماه سال جاری – در منامه بحرین برگزار می‌شود.

تیم ملی هندبال کشورمان در این مسابقات در گروه B با تیم های کره جنوبی، چین و نیوزیلند همگروه است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی