رفتن به بالا
  • جمعه - 3 آذر 1402 - 13:04
  • کد خبر : ۱۷۱۱۴
  • چاپ خبر : نتایج مسابقات بسکتبال ۳ به ۳ رده های سنی آذربایجان غربی در بخش دختران مشخص شد

نتایج مسابقات بسکتبال ۳ به ۳ رده های سنی آذربایجان غربی در بخش دختران مشخص شد

مسابقات بسکتبال ۳ به ۳ رده های سنی استان آذربایجان غربی در بخش دختران پس از مشخص شدن نتایج به کار خود پایان داد. به گزارش یاریزان؛ مسابقات بسکتبال سه به سه رده‌های سنی استان آذربایجان‌غربی به میزبانی ارومیه با شناخت تیم های قهرمان زیر ۱۴، زیر ۱۶ و زیر ۱۹ سال به پایان رسید. در رده سنی جوانان زیر ۱۹ سال در دیدار فینال تیم "آزادی ارومیه" با برد ۱۳ بر ۱۰ مقابل "بیرثانیه" قهرمان شد و در دیدار رده‌بندی، تیم "پدیده مهاباد" با برد ۶ بر ۵ برابر "شیکاکو ارومیه" سوم شد. در دیدار فینال رده سنی نوجوانان زیر ۱۶ سال،  تیم "ژین مهاباد" ۵ بر ۴ "بیرثانیه ارومیه" را برد و بر سکوی نخست ایستاد و در دیدار رده‌بندی "تلاش ارومیه" با برد ۷ بر ۲ مقابل "منتخب بوکان" به مقام سوم رسید. در رده سنی نونهالان زیر ۱۴ سال هم عنوان قهرمانی به تیم "بیرثانیه ارومیه" رسید که در دیدار پایانی ۶ بر ۱ "پیشناز مهاباد" را شکست داد و در بازی رده‌بندی، "جردن ارومیه" ۴ بر ۳ "انرژی ارومیه" را شکست داد و سوم شد. در این مسابقات ۳۳ تیم در سه رده سنی حضور داشتند و در ۶۱ بازی به رقابت پرداختند. این رقابت‌ها در چنین سطحی برای اولین بار در استان آذربایجان‌غربی برگزار شد و ماه گذشته نیز رقابت‌های بخش پسران با حضور ۲۹ تیم برگزار شده بود. گفتنی است، کلیه جوایز نقدی برای تیمهای اول و دوم و سوم و همچنین کاپ و داوران و غیره توسط شرکت بیرثانیه حامی بسکتبال استان آذربایجان‌غربی انجام گرفت.

مسابقات بسکتبال ۳ به ۳ رده های سنی استان آذربایجان غربی در بخش دختران پس از مشخص شدن نتایج به کار خود پایان داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات بسکتبال ۳ به ۳ رده های سنی استان آذربایجان غربی در بخش دختران پس از مشخص شدن نتایج به کار خود پایان داد.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات بسکتبال سه به سه رده‌های سنی استان آذربایجان‌غربی به میزبانی ارومیه با شناخت تیم های قهرمان زیر ۱۴، زیر ۱۶ و زیر ۱۹ سال به پایان رسید.

 

------------------------------------

در رده سنی جوانان زیر ۱۹ سال در دیدار فینال تیم “آزادی ارومیه” با برد ۱۳ بر ۱۰ مقابل “بیرثانیه” قهرمان شد و در دیدار رده‌بندی، تیم “پدیده مهاباد” با برد ۶ بر ۵ برابر “شیکاکو ارومیه” سوم شد.

در دیدار فینال رده سنی نوجوانان زیر ۱۶ سال،  تیم “ژین مهاباد” ۵ بر ۴ “بیرثانیه ارومیه” را برد و بر سکوی نخست ایستاد و در دیدار رده‌بندی “تلاش ارومیه” با برد ۷ بر ۲ مقابل “منتخب بوکان” به مقام سوم رسید.

در رده سنی نونهالان زیر ۱۴ سال هم عنوان قهرمانی به تیم “بیرثانیه ارومیه” رسید که در دیدار پایانی ۶ بر ۱ “پیشناز مهاباد” را شکست داد و در بازی رده‌بندی، “جردن ارومیه” ۴ بر ۳ “انرژی ارومیه” را شکست داد و سوم شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در این مسابقات ۳۳ تیم در سه رده سنی حضور داشتند و در ۶۱ بازی به رقابت پرداختند.

این رقابت‌ها در چنین سطحی برای اولین بار در استان آذربایجان‌غربی برگزار شد و ماه گذشته نیز رقابت‌های بخش پسران با حضور ۲۹ تیم برگزار شده بود.

گفتنی است، کلیه جوایز نقدی برای تیمهای اول و دوم و سوم و همچنین کاپ و داوران و غیره توسط شرکت بیرثانیه حامی بسکتبال استان آذربایجان‌غربی انجام گرفت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی