رفتن به بالا
  • یکشنبه - 6 اسفند 1402 - 13:15
  • کد خبر : ۱۷۶۲۵
  • چاپ خبر : کامران نصرتی هندبالیست سنندجی به تیم خیطان در لیگ کویت پیوست

کامران نصرتی هندبالیست سنندجی به تیم خیطان در لیگ کویت پیوست

جدیدترین لژیونر هندبال ایران کامران نصرتی هندبالیست سنندجی است که قراردادی 6 ماهه با تیم خیطان کویت امضا کرده است. به گزارش یاریزان و یه نقل از "ورزش سه"، کامران نصرتی بازیکن سنندجی هندبال ایران است که ۳۰ سال سن دارد و با ۹۸ کیلوگرم وزن و قد ۱۸۸ در پست بغل چب بازی می‌کند، جدیدترین لژیونر ایرانی لقب گرفته است. نصرتی که سابقه بازی در تمام رده‌های ملی هندبال را در کارنامه دارد، در سال ۲۰۱۸ عنوان برترین گلزن لیگ برتر هندبال مردان را نیز به خود اختصاص داد. او در رزومه خود ۱۳ سال سابقه بازی در لیگ برتر ایران را دارد و در این مدت ۲ بار به مقام قهرمانی و یک‌بار به مقام سومی لیگ برتر رسیده است. کامران نصرتی هندبالیست سنندجی که پیش از این در لیگ عراق به میدان می‌رفت حالا با قرار دادی ۶ ماهه به لیگ برتر کویت رفت و به عضویت باشگاه خیطان در سوپر لیگ این کشور در آمد. لیگ کویت با شرکت ۱۴ تیم در حال برگزاری است و نصرتی در اولین بازی برای خیطان در هفته سوم به میدان رفت که در مصاف با تیم العربی علی‌رغم درخشش و به ثمر رساندن ۱۰ گل نتیجه توسط لژیونر ایرانی با نتیجه ۲۹ بر ۲۸ بازی را واگذار کردند و با ۶ امتیاز تیمش در رده هفتم جدول قرار گرفتند.

جدیدترین لژیونر هندبال ایران کامران نصرتی هندبالیست سنندجی است که قراردادی ۶ ماهه با تیم خیطان کویت امضا کرده است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

جدیدترین لژیونر هندبال ایران کامران نصرتی هندبالیست سنندجی است که قراردادی ۶ ماهه با تیم خیطان کویت امضا کرده است.

به گزارش یاریزان و یه نقل از “ورزش سه”، کامران نصرتی بازیکن سنندجی هندبال ایران است که ۳۰ سال سن دارد و با ۹۸ کیلوگرم وزن و قد ۱۸۸ در پست بغل چب بازی می‌کند، جدیدترین لژیونر ایرانی لقب گرفته است.

 

------------------------------------

نصرتی که سابقه بازی در تمام رده‌های ملی هندبال را در کارنامه دارد، در سال ۲۰۱۸ عنوان برترین گلزن لیگ برتر هندبال مردان را نیز به خود اختصاص داد. او در رزومه خود ۱۳ سال سابقه بازی در لیگ برتر ایران را دارد و در این مدت ۲ بار به مقام قهرمانی و یک‌بار به مقام سومی لیگ برتر رسیده است.

کامران نصرتی هندبالیست سنندجی که پیش از این در لیگ عراق به میدان می‌رفت حالا با قرار دادی ۶ ماهه به لیگ برتر کویت رفت و به عضویت باشگاه خیطان در سوپر لیگ این کشور در آمد. لیگ کویت با شرکت ۱۴ تیم در حال برگزاری است و نصرتی در اولین بازی برای خیطان در هفته سوم به میدان رفت که در مصاف با تیم العربی علی‌رغم درخشش و به ثمر رساندن ۱۰ گل نتیجه توسط لژیونر ایرانی با نتیجه ۲۹ بر ۲۸ بازی را واگذار کردند و با ۶ امتیاز تیمش در رده هفتم جدول قرار گرفتند.

جدیدترین لژیونر هندبال ایران کامران نصرتی هندبالیست سنندجی است که قراردادی 6 ماهه با تیم خیطان کویت امضا کرده است.به گزارش یاریزان و یه نقل از "ورزش سه"، کامران نصرتی بازیکن سنندجی هندبال ایران است که ۳۰ سال سن دارد و با ۹۸ کیلوگرم وزن و قد ۱۸۸ در پست بغل چب بازی می‌کند، جدیدترین لژیونر ایرانی لقب گرفته است. نصرتی که سابقه بازی در تمام رده‌های ملی هندبال را در کارنامه دارد، در سال ۲۰۱۸ عنوان برترین گلزن لیگ برتر هندبال مردان را نیز به خود اختصاص داد. او در رزومه خود ۱۳ سال سابقه بازی در لیگ برتر ایران را دارد و در این مدت ۲ بار به مقام قهرمانی و یک‌بار به مقام سومی لیگ برتر رسیده است. کامران نصرتی هندبالیست سنندجی که پیش از این در لیگ عراق به میدان می‌رفت حالا با قرار دادی ۶ ماهه به لیگ برتر کویت رفت و به عضویت باشگاه خیطان در سوپر لیگ این کشور در آمد. لیگ کویت با شرکت ۱۴ تیم در حال برگزاری است و نصرتی در اولین بازی برای خیطان در هفته سوم به میدان رفت که در مصاف با تیم العربی علی‌رغم درخشش و به ثمر رساندن ۱۰ گل نتیجه توسط لژیونر ایرانی با نتیجه ۲۹ بر ۲۸ بازی را واگذار کردند و با ۶ امتیاز تیمش در رده هفتم جدول قرار گرفتند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی