رفتن به بالا
  • یکشنبه - 5 مرداد 1399 - 21:53
  • کد خبر : ۷۲۲۰
  • چاپ خبر : بعثت برنده دربی کوردها / سردار قربانی تعلل مسئولان
زنگ خطر به صدا درآمد؛

بعثت برنده دربی کوردها / سردار قربانی تعلل مسئولان

جدول لیگ دسته دوم فوتبال بعثت کرمانشاه

هفته بیست و سوم لیگ دسته دوم فوتبال ایران شاهد برگزار یک دیدار ویژه و شش امتیازی بین دو تیم بعثت کرمانشاه و سردار بوکان بود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هفته بیست و سوم لیگ دسته دوم فوتبال ایران شاهد برگزار یک دیدار ویژه و شش امتیازی بین دو تیم بعثت کرمانشاه و سردار بوکان بود.

به گزارش یاریزان؛ در پایان دیدار دو تیم بعثت کرمانشاه و سردار بوکان از هفته بیست و سوم لیگ دسته دوم فوتبال ایران راس ساعت ۱۸:۳۰ در استادیوم آزادی کرمانشاه و زیر نور نورافکن به مصاف هم رفتند که تیم بعثت موقش شد با یک گل میهمان خود را شکست دهد.

 

------------------------------------

شایان ذکر است؛ تیم سردار بوکان که تا پایان هفته پانزدهم بعنوان یکی از مدعیان صعود در جدول حضور داشت پس از کسب نتایج ضعیف حالا خطر سقوط را احساس میکند. این در حالی است که کمک مالی استاندار آذربایجان غربی در هفته گذشته و تعلل برخی از مسئولان و عدم تزریق به موقع این کمک مالی باعث استعفای مدیرعامل جدید این تیم پرطرفدار شده بود.

پس از این اتفاق و به گفته یکی از کانال‌های ورزشی محلی بوکان کاروان تیم فوتبال سردار در روز اعزام به کرمانشاه با تاخیری چند ساعته روبرو شد که همین تاخیر کل برنامه‌های کادر فنی این را با مشکل مواجه کرد. ریکاوری ، تمرین سبک قبل از بازی ، استراحت بازیکنان و … از جمله مشکلاتی است که برای این تیم پیش آمده است.

تیم سردار بوکان با بیست و شش امتیاز و تیم بعثت کرمانشاه با کسب بیست و سه امتیاز در خطر سقوط قرار دارند و باید دید در چند دیدار باقیمانده بخت یار این دو تیم محبوب خواهد بود تا سال بعد هم در جمع لیگ دویی ها دیده شوند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

کرمانشاه | آذربایجان غربی | خبرنگار: سامان صادق امیری


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی