رفتن به بالا
  • یکشنبه - 26 خرداد 1398 - 12:19
  • کد خبر : ۵۲۲۲
  • چاپ خبر : دوچرخه سوار کردستانی نشان نقره رقابت های لیگ کوهستان کشور را کسب کرد

دوچرخه سوار کردستانی نشان نقره رقابت های لیگ کوهستان کشور را کسب کرد

با حضور رئیس و دبیرهیات دوچرخه سواری استان آذربایجان غربی در شهر سردشت استارت مسابقات قهرمانی کشور دوچرخه سواری کوهستان زده شد.

شایان والیزاده اردلان در دومین مرحله رقابت های دوچرخه سواری لیگ کوهستان کشور توانست مقام نخست رده سنی جوانان را بدست آورد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شایان والیزاده اردلان در دومین مرحله رقابت های دوچرخه سواری لیگ کوهستان کشور توانست مقام نخست رده سنی جوانان را بدست آورد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ دومین مرحله رقابت های دوچرخه سواری لیگ کوهستان کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان روز پنجشنبه ۲۳ خردادماه به میزبانی استان چهارمحال بختیاری برگزار شد.
این مرحله از لیگ دوچرخه سواری کوهستان کشور در دو رشته دانهیل و کراس کانتری به میزبانی منطقه تفریحی سیاسر شهرستان بروجن در استان چهارمحال برگزار شد و طی آن ۳۵ رکابزن در دره سنی جوانان با یکدیگر به رقابت پرداختند.
سه رکابزن در ترکیب تیم کردستان با سرپرستی و مربیگری سیروان خدامرادنژاد در این مرحله از رقابت های لیگ کوهستان حضور داشتند که در پایان توانستند یک نشان نقره را برای کسب کنند.
در رقابت های بخش دانهیل رده سنی جوانان شایان والیزاده اردلان دوچرخه سوار خوش آتیه کردستانی توانست پس از نماینده البرز جایگاه دوم را بدست آورد و صاحب نشان نقره شد.
گفتنی است، اولین مرحله این مسابقات ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی استان البرز برگزار شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی