رفتن به بالا
  • جمعه - 5 آبان 1402 - 17:29
  • کد خبر : ۱۶۹۷۲
  • چاپ خبر : مسابقات کراس کانتری استان آذربایجان غربی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد
به میزبانی مهاباد؛

مسابقات کراس کانتری استان آذربایجان غربی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد

پس از مشخص شدن نتایج مسابقات کراس کانتری استان آذربایجان غربی به میزبانی مهاباد، نفرات برتر در سه رده سنی بر روی سکو استادند. به گزارش یاریزان؛ رقابت های کراس کانتری استان آذربایجان غربی در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان رو جمعه ۵ آبان ماه به میزبانی شهرستان مهاباد برگزار شد. دیاکو توتوچی رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان مهاباد با اشاره به حضور ورزشکارانی از شهر های شمال و جنوب استان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد سطح مسابقات تفاوت چندانی با رقابت های کشوری نداشت و دوچرخه سواران در سه مسیر پرش، تخته سنگ و شیب باهم به رقابت پرداختند. وی افزود: تلاش ما بر این است که این رقابت ها بانی آشنایی و رشد بیشتر ورزشکاران باشد تا آمادگی تیمی ورزشکاران استان برای حضور در مسابقات کشوری افزایش یابد. نتایج رده سنی نوجوانان: مقام اول: فراز فدایی از مهاباد مقام دوم: احسان خیاطی از مهاباد مقام سوم: میران حاتمی از مهاباد نتایج رده سنی جوانان: مقام اول: رضا شکور زاده از ماکو مقام دوم: مهدی عبدالله زاده از ماکو مقام سوم: امیرحسین علیپور از ماکو نتایج رده سنی بزرگسالان: مقام اول: سردار مولودی از بوکان مقام دوم: مصطفی علیپور از مهاباد مقام سوم: کاوه براخاص از بوکان مسابقات کراس کانتری در المپیک، جایگاه و محبوبیت ویژه‌ای دارند. دوچرخه‌سواران باید در مسیری به طول 5 تا 9 کیلومتر، در مسیر های پر فراز و نشیب و صخره‌ای، با شیب های خاص و فنی عبور کنند و در بهترین زمان آن را به پایان برسانند.

پس از مشخص شدن نتایج مسابقات کراس کانتری استان آذربایجان غربی به میزبانی مهاباد، نفرات برتر در سه رده سنی بر روی سکو استادند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پس از مشخص شدن نتایج مسابقات کراس کانتری استان آذربایجان غربی به میزبانی مهاباد، نفرات برتر در سه رده سنی بر روی سکو استادند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ رقابت های کراس کانتری استان آذربایجان غربی در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان رو جمعه ۵ آبان ماه به میزبانی شهرستان مهاباد برگزار شد.

دیاکو توتوچی رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان مهاباد با اشاره به حضور ورزشکارانی از شهر های شمال و جنوب استان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد سطح مسابقات تفاوت چندانی با رقابت های کشوری نداشت و دوچرخه سواران در سه مسیر پرش، تخته سنگ و شیب باهم به رقابت پرداختند.

وی افزود: تلاش ما بر این است که این رقابت ها بانی آشنایی و رشد بیشتر ورزشکاران باشد تا آمادگی تیمی ورزشکاران استان برای حضور در مسابقات کشوری افزایش یابد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

نتایج رده سنی نوجوانان:

مقام اول: فراز فدایی از مهاباد

مقام دوم: احسان خیاطی از مهاباد

مقام سوم: میران حاتمی از مهاباد

 

نتایج رده سنی جوانان:

مقام اول: رضا شکور زاده از ماکو

مقام دوم: مهدی عبدالله زاده از ماکو

مقام سوم: امیرحسین علیپور از ماکو

 

نتایج رده سنی بزرگسالان:

مقام اول: سردار مولودی از بوکان

مقام دوم: مصطفی علیپور از مهاباد

مقام سوم: کاوه براخاص از بوکان

 

مسابقات کراس کانتری در المپیک، جایگاه و محبوبیت ویژه‌ای دارند. دوچرخه‌سواران باید در مسیری به طول ۵ تا ۹ کیلومتر، در مسیر های پر فراز و نشیب و صخره‌ای، با شیب های خاص و فنی عبور کنند و در بهترین زمان آن را به پایان برسانند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی