رفتن به بالا
  • سه شنبه - 31 مرداد 1402 - 00:36
  • کد خبر : ۱۶۴۲۱
  • چاپ خبر : دوچرخه سوار مهابادی موفق به کسب مدال نقره المپیاد استعدادیابی ایران شد

دوچرخه سوار مهابادی موفق به کسب مدال نقره المپیاد استعدادیابی ایران شد

به گزارش یاریزان؛ چهارمین دورە مسابقات المپیاد استعدادهای برتر دوچرخه سواری ایران با رقابت ۲۰۰ رکابزن متولد ۱۳۸۶ تا 1389 در بخشهای ۲۰۰ متر کوهستان، ۲ هزار متر و دور حذفی به کار خود پایان داد. رقابت های استعدادیابی دوچرخە سواری کشور با حضور ٢٩ استان، ۶٠ مربی و ١١۵ بازیکن به میزبانی بوستان جنگلی غدیر مشهد در استان خراسان رضوی برگزار شد. هیوا تیرە ، نوجوان ١۶سالە مهابادی در مسابقات المپیاد استعدادیابی دوچرخەسواری کشور، توانست در ماده کوهستان رتبە دوم را کسب کند، همچنین در دور حذفی در جایگاە سوم قرار گرفت. وی در بخش دویست متر مقام چهارم و در بخش ٢ هزار متر مقام هشتم را بە دست آورد. این ورزشکار در مجموع مادەهای نامبردە، مقام دوم کشوری را توانست کسب کند. دیاکو توتونچی رئیس هیئت دوچرخه سواری مهاباد به عنوان مربی و سرپرست تیم استان در این رقابت‌ها حضور داشت. شایان ذکر است؛ نفرات منتخب در این مسابقات به اردوهای منتخبین کشوری راه پیدا کرده و در بخش های تخصصی به تیم های ملی و پایه معرفی خواهند شد.

مسابقات المپیاد استعدادهای برتر دوچرخه‌سواری در رده سنی نوجوانان با کسب عنوان نایب قهرمانی توسط ورزشکار مهابادی و به میزبانی مشهد برگزار شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات المپیاد استعدادهای برتر دوچرخه‌سواری در رده سنی نوجوانان با کسب عنوان نایب قهرمانی توسط ورزشکار مهابادی و به میزبانی مشهد برگزار شد.

به گزارش یاریزان؛ چهارمین دورە مسابقات المپیاد استعدادهای برتر دوچرخه سواری ایران با رقابت ۲۰۰ رکابزن متولد ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۹ در بخشهای ۲۰۰ متر کوهستان، ۲ هزار متر و دور حذفی به کار خود پایان داد.

 

------------------------------------

رقابت های استعدادیابی دوچرخە سواری کشور با حضور ٢٩ استان، ۶٠ مربی و ١١۵ بازیکن به میزبانی بوستان جنگلی غدیر مشهد در استان خراسان رضوی برگزار شد.

هیوا تیرە ، نوجوان ١۶سالە مهابادی در مسابقات المپیاد استعدادیابی دوچرخەسواری کشور، توانست در ماده کوهستان رتبە دوم را کسب کند، همچنین در دور حذفی در جایگاە سوم قرار گرفت. وی در بخش دویست متر مقام چهارم و در بخش ٢ هزار متر مقام هشتم را بە دست آورد. این ورزشکار در مجموع مادەهای نامبردە، مقام دوم کشوری را توانست کسب کند.

دیاکو توتونچی رئیس هیئت دوچرخه سواری مهاباد به عنوان مربی و سرپرست تیم استان در این رقابت‌ها حضور داشت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

شایان ذکر است؛ نفرات منتخب در این مسابقات به اردوهای منتخبین کشوری راه پیدا کرده و در بخش های تخصصی به تیم های ملی و پایه معرفی خواهند شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی