رفتن به بالا
  • دوشنبه - 27 فروردین 1397 - 08:45
  • کد خبر : ۲۸۴۲
  • چاپ خبر : تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران بهمراه وحید ناصری مربی کرمانشاهی ، قهرمان جهان شد
با کسب 7 مدال طلا، دو برنز و 110 امتیاز؛

تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران بهمراه وحید ناصری مربی کرمانشاهی ، قهرمان جهان شد

  در پایان دوازدهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۸، تیم ملی نوجوانان ایران با هدایت وحید ناصری مربی کرمانشاهی خود پس از هشت سال قهرمان جهان شد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ تیم‌ ملی تکواندو نوجوانان پسر ایران در این دوره از رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان در تونس، با ترکیب حسین لطفی، محمد […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در پایان دوازدهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۸، تیم ملی نوجوانان ایران با هدایت وحید ناصری مربی کرمانشاهی خود پس از هشت سال قهرمان جهان شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ تیم‌ ملی تکواندو نوجوانان پسر ایران در این دوره از رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان در تونس، با ترکیب حسین لطفی، محمد رستم نژاد، امیر ولی‌پور، امیرسینا بختیاری، حامد اصغری، عرفان مرادی، محمد مهدی عمادی، علی اشکوریان، محمدعلی خسروی و نیما مهرعلی به مصاف رقبایش رفت. تیم پسران ایران در پایان این رقابت‌ها، با کسب ۷ مدال طلا، دو برنز و ۱۱۰ امتیاز موفق شدند عنوان قهرمانی جهان را بعد از هشت سال به نام خود ثبت نمایند.

تیم کره‌جنوبی نیز با یک مدال طلا، یک نقره، دو برنز و ۵۴ امتیاز نایب قهرمان شد و ترکیه با یک مدال طلا، دو نقره و ۵۲ امتیاز بر سکوی سوم ایستاد. هدایت تیم پسران را وحید عبدالهی به عنوان سرمربی، وحید ناصری مربی کرمانشاهی و رشیدفتاحی به عنوان مربی برعهده داشتند.

محمدرضا زوار نیز مدیر فنی تیم است. تیم‌ملی تکواندو نوجوانان دختر نیز در این رقابت‌ها موفق به کسب یک مدال برنز توسط مبینا کلی‌وند شد. هدایت این تیم برعهده فاطمه صفرپور به عنوان سرمربی بود. کوثر اساسه تکواندو کار کرمانشاهی نیز دراین مسابقات حضورداشت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

پیشتر مسابقات کسب سهمیه المپیک تکواندو جوانان، ۱۷ و ۱۸ فروردین‌ماه برگزار شد و تیم‌ملی ایران که با ۶ نماینده در این رقابت‌ها (سه نماینده پسر و سه نماینده دختر) شرکت کرده بود، موفق شد صد در صد سهمیه حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۱۸ آرژانتین را مقتدرانه به دست آورد.

 

وحید ناصری مربی کرمانشاهی تیم ملی ایران


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی