رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 2 اسفند 1402 - 13:29
  • کد خبر : ۱۷۶۰۰
  • چاپ خبر : آرین سلیمی: می خواهم در رقابت های کسب سهمیه المپیک بهترین باشم

آرین سلیمی: می خواهم در رقابت های کسب سهمیه المپیک بهترین باشم

آرین سلیمی قهرمان کرمانشاهی وزن 87+ کیلوگرم آقایان جام ریاست فدراسیون جهانی گفت: خدارا شکر توانستم به مسابقات کسب سهمیه المپیک اعزام بشوم و امیدوارم که بتوانم بهترین بهره را از این فرصت ببرم. به گزارش یاریزان؛ آرین سلیمی ملی پوش کرمانشاهی پس از کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها اظهار کرد: خدارا شکر می کنم که در این دوره از رقابت ها توانستم مدال طلا را کسب کنم و بازی های قابل قبولی را ارائه دهم. سلیمی عنوان کرد: امسال دومین دوره حضور من در رقابت های جام ریاست فدراسیون جهانی بود. دوره قبل موفق به کسب مدال نشدم ، اما امروز همه چیز مناسب بود و توانستم با طلا رقابت ها را به اتمام برسانم. وی بیان کرد: از زحمات کادر فنی، مدیریت و عوامل فدراسیون بسیار تشکر می کنم. خدارا شکر توانستم مجوز حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک را بدست آورده و شانس رسیدن به این مهم را داشته باشم. امیدوارم که بتوانم بهترین بهره را از این فرصت ببرم.  قهرمان سنگین وزن ایران در جام ریاست فدراسیون جهانی در انتها گفت: از اعتماد کادر فنی و فدراسیون تشکر می کنم. همچنین امیدوارم که بتوانم رو سفیدشان کنم. همچنین از پژمان و وحید ناصری و اعضای کادر فنی تیم ملی نیز تشکر می کنم .

آرین سلیمی قهرمان کرمانشاهی وزن ۸۷+ کیلوگرم آقایان جام ریاست فدراسیون جهانی گفت: خدارا شکر توانستم به مسابقات کسب سهمیه المپیک اعزام بشوم و امیدوارم که بتوانم بهترین بهره را از این فرصت ببرم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

آرین سلیمی قهرمان کرمانشاهی وزن ۸۷+ کیلوگرم آقایان جام ریاست فدراسیون جهانی گفت: خدارا شکر توانستم به مسابقات کسب سهمیه المپیک اعزام بشوم و امیدوارم که بتوانم بهترین بهره را از این فرصت ببرم.

به گزارش یاریزان؛ آرین سلیمی ملی پوش کرمانشاهی پس از کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها اظهار کرد: خدارا شکر می کنم که در این دوره از رقابت ها توانستم مدال طلا را کسب کنم و بازی های قابل قبولی را ارائه دهم.

 

------------------------------------

سلیمی عنوان کرد: امسال دومین دوره حضور من در رقابت های جام ریاست فدراسیون جهانی بود. دوره قبل موفق به کسب مدال نشدم ، اما امروز همه چیز مناسب بود و توانستم با طلا رقابت ها را به اتمام برسانم.

وی بیان کرد: از زحمات کادر فنی، مدیریت و عوامل فدراسیون بسیار تشکر می کنم. خدارا شکر توانستم مجوز حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک را بدست آورده و شانس رسیدن به این مهم را داشته باشم. امیدوارم که بتوانم بهترین بهره را از این فرصت ببرم.

قهرمان سنگین وزن ایران در جام ریاست فدراسیون جهانی در انتها گفت: از اعتماد کادر فنی و فدراسیون تشکر می کنم. همچنین امیدوارم که بتوانم رو سفیدشان کنم. همچنین از پژمان و وحید ناصری و اعضای کادر فنی تیم ملی نیز تشکر می کنم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

 

سلیمی: با دست شکسته تا دیدار فینال بازی کردم و مدال گرفتم


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی