رفتن به بالا
  • سه شنبه - 7 فروردین 1397 - 01:32
  • کد خبر : ۲۷۴۶
  • چاپ خبر : اردوی آماده سازی تیم ملی تیراندازی ایران با حضور ۶ ورزشکار از ایلام، کرمانشاه و آذربایجان غربی برگزار می شود
جهت حضور در بازی های آسیائی جاکارتا؛

اردوی آماده سازی تیم ملی تیراندازی ایران با حضور ۶ ورزشکار از ایلام، کرمانشاه و آذربایجان غربی برگزار می شود

  چهار ورزشکار ایلامی و دو ورزشکار از کرمانشاه و آذربایجان غربی، توسط کادر فنی فدراسیون به اردوی آماده سازی تیم ملی تیراندازی ایران فراخوانده شدند.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ اردوی آماده سازی تیم ملی تیراندازی ایران با حضور چهار ورزشکار ایلامی درمجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود. این اردو از ۷ فروردین […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

چهار ورزشکار ایلامی و دو ورزشکار از کرمانشاه و آذربایجان غربی، توسط کادر فنی فدراسیون به اردوی آماده سازی تیم ملی تیراندازی ایران فراخوانده شدند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ اردوی آماده سازی تیم ملی تیراندازی ایران با حضور چهار ورزشکار ایلامی درمجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

این اردو از ۷ فروردین ماه سال ۹۷ در سه رده سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان آغاز و تا آخر فروردین ماه جاری در محل فدراسیون تیراندازی ادامه خواهد داشت.

در رشته تفنگ بادی بزرگسالان پوریا نوروزیان، رده جوانان آرمیناصادقیان و همچنین در رشته تپانچه بادی بزرگسالان جواد فروغی حضور خواهد داشت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

دعوت این اردو بمنظور آماده سازی تیم ملی در سه رده سنی برای حضور با اقتدار در بازی های آسیائی جاکارتا خواهد بود.

 

گفتنی است؛ با درخواست مربیان تیم های ملی به منظور توجه و برنامه ریزی دقیق تر اردو آمادگی تیراندازی رده سنی نوجوانان که قرار بود در ۷ فروردین برگزار شود به تعویق افتاد.

 

کیمیا امیری از کرمانشاه، پگاه عزت پناه از ایلام و فرشته صمدپور از آذربایجان غربی در اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی نوجوانان کشور حضور دارند.

 

 

اردوی آماده سازی تیم ملی تیراندازی ایران

اردوی آماده سازی تیم ملی تیراندازی ایران


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی