رفتن به بالا
  • جمعه - 21 مهر 1396 - 11:16
  • کد خبر : ۲۵۸۱
  • چاپ خبر : آزاد علی محمدپور کشتی گیر سقزی مدال طلای رقابت های کشتی فرنگی پیشکسوتان جهان را کسب کرد
در مسابقات جهانی بلغارستان؛

آزاد علی محمدپور کشتی گیر سقزی مدال طلای رقابت های کشتی فرنگی پیشکسوتان جهان را کسب کرد

  آزاد علی محمدپور کشتی گیر سقزی در مسابقات قهرمانی پیشکسوتان جهان بمیزبانی بلغارستان توانست با اقتدار با شکست حریفان خود مدال طلای این رقابت ها را به گردن آویزد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ این مسابقات با حضور ۶۰۰ کشتی گیر از ۴۱ کشور دنیا روزهای ۱۸ تا ۲۳ مهرماه در شهر پلودیف بلغارستان در […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

آزاد علی محمدپور کشتی گیر سقزی در مسابقات قهرمانی پیشکسوتان جهان بمیزبانی بلغارستان توانست با اقتدار با شکست حریفان خود مدال طلای این رقابت ها را به گردن آویزد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ این مسابقات با حضور ۶۰۰ کشتی گیر از ۴۱ کشور دنیا روزهای ۱۸ تا ۲۳ مهرماه در شهر پلودیف بلغارستان در حال برگزاری است که مسابقات کشتی فرنگی روزهای ۱۸ تا ۲۰ و رقابتهای کشتی آزاد روزهای ۲۰ تا ۲۳ مهرماه برگزار خواهد شد.

در این رقابت ها از شهرستان سقز آزادعلی محمدپور کشتی گیر فرنگی کار وزن ۷۰ کیلوگرم توانست با اقتدار با شکست حریفان خود مدال طلای این رقابت ها را به گردن آویزد.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

گفتنی است تیم های کشتی کشورمان با ترکیبی از نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم های ملی در تبریز در این مسابقات حضور داشتند.

همچنین در این رقابت ها بهاالدین کریم زاده دیگر کشتی گیر سقزی حضور داشت و با شکست مقابل حریفانش از گردونه مسابقات کنار رفت.

 

آزاد علی محمدپور کشتی گیر سقزی


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی