رفتن به بالا
  • یکشنبه - 8 بهمن 1402 - 15:31
  • کد خبر : ۱۷۵۲۳
  • چاپ خبر : مبین عظیمی به مدال نقره مسابقات کشتی آزاد جام ایوان یاریگین روسیه دست یافت

مبین عظیمی به مدال نقره مسابقات کشتی آزاد جام ایوان یاریگین روسیه دست یافت

به گزارش یاریزان؛ مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان روزهای 23 و 24 مردادماه در شهر امان اردن برگزار شد که در پایان تیم ملی ایران توسط محمدرضا شاکری در وزن 65 کیلوگرم و ابوالفضل بابالو در وزن 97 کیلوگرم به مدال طلا و علی رضایی در وزن 70 کیلوگرم به مدال نقره و محمد مبین عظیمی در وزن 92 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت. در وزن 92 کیلوگرم محمد مبین عظیمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم بانتیجه 14 بر 3 سالی سالیف از بلغارستان را شکست داد و راهی یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 11 بر صفر مقابل مصطفی گادجی مالاچدبیروف از روسیه پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. عظیمی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر کنیاز ابویان از ارمنستان را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 5 بر 4 از سد رضابک آیتموخان از قزاقستان گذشت و به مدال طلا دست یافت. پیش از این نتایج کشتی گیران ایران به شرح زیر رقم خورد: در وزن 61 کیلوگرم علی خرمدل در دور نخست با نتیجه 12 بر صفر مارک آریاس آلوارز از اسپانیا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 15 بر 5 آکیلبک اورماتوف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 6 بر 1 لویک میکائیلیان از ارمنستان را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. خرمدل در این مرحله با نتیجه 10 بر 9 مغلوب الدار احمدالدینوف از روسیه شد و به دیدار رده بندی راه یافت. حریف وی در این دیدار با نتیجه 10 بر صفر مقابل تامازی سولامانیدزه از گرجستان به پیروزی رسید و به مدال برنز دست یافت. در وزن 74 کیلوگرم حسین محمدآقایی در دور اول با نتیجه 6 بر 2 استاس وولف از آلمان را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر ایهار شالیما از بلاروس را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 7 بر1 گئورگی گوگریتچیانی از گرجستان را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. محمدآقایی در این دیدار با نتیجه 9 بر صفر آنتون سوچکوف از روسیه را شکست داد و فینالیست شد. وی در دیدار نهایی با نتیجه 15 بر 5 مغلوب میشل مسنبرینک از آمریکا شد و به مدال نقره رسید. در وزن 86 کیلوگرم امیرحسین علیزاده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 2 بر صفر موکول داهیا از هند را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 5 بر 3 مغلوب یوگنی میهالسن از مولداوی شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، علیزاده از دور رقابت ها کنار رفت. در وزن 125 کیلوگرم امیررضا معصومی در دور نخست با نتیجه 9 بر 1 هاکان بیوک جینگیل از ترکیه را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 11 بر صفر دا لیو از چین را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر کریستین کارول از آمریکا را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. معصومی در این دیدار با نتیجه 11 بر صفر ولادمیر کوچانوف از اوکراین را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. نماینده کشورمان در دیدار پایانی به مصاف سعید احمدتوف از روسیه می رود.

در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام ایوان یاریگین روسیه، محمد مبین عظیمی در وزن ۹۲ کیلوگرم به مدال نقره دست یافت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام ایوان یاریگین روسیه، محمد مبین عظیمی در وزن ۹۲ کیلوگرم به مدال نقره دست یافت.

به گزارش یاریزان؛ تیم منتخب کشتی آزاد که با ۸ کشتی گیر در این رقابت ها حضور پیدا کرده بود با کسب مدال نقره محمد مبین عظیمی دروزن ۹۲ کیلوگرم به کار خود پایان دادند.

 

------------------------------------

در وزن ۶۵ کیلوگرم علی خرمدل پس از استراحت در دور اول، در دور دوم بانتیجه ۶ بر ۲ مغلوب گادجی مراد رشید اف دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک ازروسیه شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال،‌ وی به گروه بازنده ها رفت . وی درگروه بازنده ها پس از یک پیروزی، در کشتی بعد مقابل نماینده روسیه شکست خورد و حذف شد.

در وزن ۷۴کیلوگرم، عادل پناهیان در کشتی اول با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب ماگومد دیبیرگادجیف شد و با توجه به شکست این کشتی گیر از دور رقابت ها کنار رفت .

در وزن ۸۶ کیلوگرم، علی سوادکوهی پس ازاستراحت در دورنخست، در دور دوم مقابل آکایف از روسیه ۵ بر ۴ شکست خورد و با توجه عدم فینالیست شدن این کشتی گیر سوادکوهی از دور رقابت ها کنار رفت .

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در وزن ۹۲ کیلوگرم، محمدمبین عظیمی در دور مقدماتی با نتیجه ۷ بر ۴ آرسنعلی موسالالیف را شکست داد. وی در دور دوم ۴ بر صفر بر گادژیماگومد ناژمودینوف غلبه کرد و راهی یک چهارم نهایی شد. عظیمی در این مرحله ۸ بر ۶ عظمت زاکویف راشکست داد و به نیمه نهایی رسید. وی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۹ بر صفر شمیل امام گادجیالیف را مغلوب کرد و به فینال رسید. عظیمی در فینال با نتیجه ۷ بر ۲ مغلوب ماگومد کوربانوف شد و به مدال نقره رسید . مهدی حاجیلوئیان دیگر نماینده ایران در این وزن در دور نخست به مصاف مالاچدبیروف ازروسیه رفت و ۷ بر ۲ شکست خورد و با توجه به شکست حریفش از دور رقابت ها کنار رفت .

در وزن ۹۷ کیلوگرم، ابوالفضل بابالو در دور نخست ۱۱ بر صفر از سد پاولوچنکواز بلاروس گذشت اما در دور دوم مقابل کوتسیف با نتیجه ۹ بر ۶ شکست خورد و با توجه به شکست حریفش در نیمه نهایی، بابالو نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت. آرین سجادی دیگر نماینده کشورمان نیز در این وزندر دور نخست مقابل کوتسیف از روسیه بانتیجه ۱۳ بر صفر شکست خورد و حذف شد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، سالار حبیبی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل ساندویار باتبایار از مغولستان با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی رسید. وی دردور بعد با نتیجه ۱۳ بر۹ عبداله کوربانوف را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۴ مغلوب ژیوی دنگ دارنده مدال نقره جهان از چین شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی،‌ حبیبی از دور رقابت ها کنار رفت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی