رفتن به بالا
  • جمعه - 22 مرداد 1400 - 21:39
  • کد خبر : ۱۱۳۳۱
  • چاپ خبر : پایان هفته پنجم لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی با اوج گیری شاهو مهاباد
ذر گروه جنوب؛

پایان هفته پنجم لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی با اوج گیری شاهو مهاباد

به گزارش یاریزان و با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه مسابقات هفته های هجدهم، نوزدهم و بیستم لیگ برتر فوتبال ایران در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد.

تیم شاهو مهاباد در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی در دیدار شش امتیازی و حساس برابر منتخب سردشت به صدرنشینی خود ادامه داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم شاهو مهاباد با پیروزی در دیدار شش امتیازی، پایان هفته پنجم لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی را با صدرنشینی خود رقم زد.

به گزارش یاریزان؛ هفته پنجم لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی در گروه جنوب این رقابت ها با برگزاری سه دیدار در شهر های مختلف این استان پایان یافت.

 

------------------------------------

در اولین دیدار این هفته از ساعت ۱۶، دو تیم پرسپولیس حاجی خوش مهاباد و میلاد بوکان در استادیوم آزادی مهاباد به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار تیم مهمان با نتیجه ۲ بر صفر موفق به شکست سرخ پوشان مهابادی شد.

دومین دیدار این هفته اما از ساعت ۱۷:۳۰ در استادیوم آزادی میاندوآب آغاز شد و تیم کارگران میاندوآب در اولین دشت امتیاز خود موفق شد تیم ماد بوکان را با یک گل در خانه شکست دهد و سه امتیاز این دیدار را به حساب خود واریز کند.

سومین و حساس ترین دیدار این هفته از ساعت ۱۸ در استادیوم آزادی مهاباد بین دو تیم شاهو مهاباد و منتخب سردشت برگزار شد تا جدال بین صدر نشینان با نتیجه ۲ بر ۱ و خط و نشان شاهویی ها پایان یابد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

برای تیم شاهو مهاباد، جلال جمادی و اسماعیل برنا و برای تیم منتخب سردشت حسن کریمی از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شدند.

 

نتایج کامل هفته پنجم لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی به شرح زیر است:

کارگران میاندوآب ۱
ماد بوکان ۰

پرسپولیس حاجی خوش مهاباد ۰
میلاد بوکان ۲

شاهو مهاباد ۲
منتخب سردشت ۱

 

همچنین در پایان هفته پنجم، تیم های شاهو مهاباد، میلاد بوکان و منتخب سردشت بترتیب با کسب ۱۱، ۷ و ۶ امتیاز در رتبه های اول تا سوم گروه جنوب لیگ برتر استان آذربایجان غربی قرار دارند.

 

جدول این مسابقات در پایان هفته پنجم به شرح زیر است:

به گزارش یاریزان؛ هفته پنجم لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی در گروه جنوب این رقابت ها با برگزاری سه دیدار در شهر های مختلف این استان پایان یافت. در اولین دیدار این هفته از ساعت 16، دو تیم پرسپولیس حاجی خوش مهاباد و میلاد بوکان در استادیوم آزادی مهاباد به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار تیم مهمان با نتیجه 2 بر صفر موفق به شکست سرخ پوشان مهابادی شد. دومین دیدار این هفته اما از ساعت 17:30 آغاز شد و تیم کارگران میاندوآب در اولین دشت امتیاز خود موفق شد تیم ماد بوکان را با یک گل شکست دهد و سه امتیاز این دیدار را به حساب خود واریز کند. سومین و حساس ترین دیدار این هفته از ساعت 18 در استادیوم آزادی مهاباد بین دو تیم شاهو مهاباد و منتخب سردشت برگزار شد تا جدال بین صدر نشینان با نتیجه 2 بر 1 و خط و نشان شاهویی ها پایان یابد. برای تیم شاهو مهاباد، جلال جمادی و اسماعیل برنا و برای تیم منتخب سردشت حسن کریمی از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شدند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی