رفتن به بالا
  • سه شنبه - 18 اردیبهشت 1403 - 21:15
  • کد خبر : ۱۷۸۲۴
  • چاپ خبر : دیدار بین سنندج و مهاباد سهمیه لیگ برتری را مشخص می‌کند
در روز دوم مرحله نهایی لیگ مناطق فوتبال نوجوانان ایران؛

دیدار بین سنندج و مهاباد سهمیه لیگ برتری را مشخص می‌کند

با توجه به بازی های انجام شده در مسابقات مرحله نهایی لیگ مناطق فوتبال نوجوانان ایران، دیدار بین سنندج و مهاباد سهمیه لیگ برتری را مشخص خواهد کرد. به گزارش یاریزان؛ در روز دوم مرحله نهایی لیگ مناطق فوتبال نوجوانان ایران دو تیم آبیدر سنندج و زاگرس مهاباد با کسب امتیازات لازم شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ برتر نوجوانان ایران حفظ کردند. آبیدار سنندج 1 بوکان جوان 0 زاگرس مهاباد 2 صبا اردبیل 2 با احتساب این نتایج، تیم آبیدر سنندج شش امتیازی کسب کرد و زاگرس مهاباد نیز از دو دیدار خود موفق به کسب 4 امتیاز شد تا دو تیم در دیدرا سرنوشت ساز و پایانی این مسابقات به مصاف یکدیگر برند تا تکلیف سهمیه لیگ برتری و حفظ امتیاز لیگ مناطق بین این دو مشخص شود. این دیدار فینال گونه، روز پنجشنبه، بیستم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶:۰۰ در ورزشگاه آزادی مهاباد برگزار خواهد شد.

با توجه به بازی های انجام شده در مسابقات مرحله نهایی لیگ مناطق فوتبال نوجوانان ایران، دیدار بین سنندج و مهاباد سهمیه لیگ برتری را مشخص خواهد کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با توجه به بازی های انجام شده در مسابقات مرحله نهایی لیگ مناطق فوتبال نوجوانان ایران، دیدار بین سنندج و مهاباد سهمیه لیگ برتری را مشخص خواهد کرد.

به گزارش یاریزان؛ در روز دوم مرحله نهایی لیگ مناطق فوتبال نوجوانان ایران دو تیم آبیدر سنندج و زاگرس مهاباد با کسب امتیازات لازم شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ برتر نوجوانان ایران حفظ کردند.

 

------------------------------------

 

آبیدار سنندج ۱
بوکان جوان ۰

زاگرس مهاباد ۲
صبا اردبیل ۲

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

با احتساب این نتایج، تیم آبیدر سنندج شش امتیازی کسب کرد و زاگرس مهاباد نیز از دو دیدار خود موفق به کسب ۴ امتیاز شد تا دو تیم در دیدرا سرنوشت ساز و پایانی این مسابقات به مصاف یکدیگر برند تا تکلیف سهمیه لیگ برتری و حفظ امتیاز لیگ مناطق بین این دو مشخص شود.

این دیدار فینال گونه، روز پنجشنبه، بیستم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶:۰۰ در ورزشگاه آزادی مهاباد برگزار خواهد شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی