رفتن به بالا
  • یکشنبه - 16 اردیبهشت 1403 - 23:02
  • کد خبر : ۱۷۸۰۹
  • چاپ خبر : ثبت نام تست فوتبال آکادمی باشگاه ذوب آهن اصفهان آغاز شد

ثبت نام تست فوتبال آکادمی باشگاه ذوب آهن اصفهان آغاز شد

ثبت نام تست فوتبال آکادمی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان در رده های سنی مختلف آغاز شد. به گزارش یاریزان؛ ثبت‌نام تست فوتبال آکادمی باشگاه ذوب آهن اصفهان آغاز شد لذا متقاضیان گرامی جهت شرکت در این طرح استعدادیابی می‌توانند از طریق سایت رسمی باشگاه به آدرس www.zobahanclub.com مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل نمایند. در اطلاعیه رسمی باشگاه ذوب آهن اصفهان آمده است: خواهشمند است بعد از ورود به صفحه ثبت‌نام در انتخاب رده سنی خود (۸ تا ۲۳سال) دقت کافی داشته باشید. مهلت ثبت نام تست فوتبال آکادمی باشگاه ذوب آهن اصفهان تا پایان اردیبهشت‌ماه بوده و پس از آن زمان حضور شرکت‌کنندگان گرامی به ترتیب رده سنی در سایت رسمی باشگاه، صفحه رسمی آکادمی در اینستاگرام و همچنین از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

ثبت نام تست فوتبال آکادمی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان در رده های سنی مختلف آغاز شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ثبت نام تست فوتبال آکادمی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان در رده های سنی مختلف آغاز شد.

به گزارش یاریزان؛ ثبت‌نام تست فوتبال آکادمی باشگاه ذوب آهن اصفهان آغاز شد لذا متقاضیان گرامی جهت شرکت در این طرح استعدادیابی می‌توانند از طریق سایت رسمی باشگاه به آدرس www.zobahanclub.com مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل نمایند.

 

------------------------------------

در اطلاعیه رسمی باشگاه ذوب آهن اصفهان آمده است: خواهشمند است بعد از ورود به صفحه ثبت‌نام در انتخاب رده سنی خود (۸ تا ۲۳سال) دقت کافی داشته باشید.

مهلت ثبت نام تست فوتبال آکادمی باشگاه ذوب آهن اصفهان تا پایان اردیبهشت‌ماه بوده و پس از آن زمان حضور شرکت‌کنندگان گرامی به ترتیب رده سنی در سایت رسمی باشگاه، صفحه رسمی آکادمی در اینستاگرام و همچنین از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی