رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 9 بهمن 1399 - 16:27
  • کد خبر : ۹۳۳۴
  • چاپ خبر : ۱۷ پروژه ورزشی همزمان با دهه فجر در آذربایجان‌غربی افتتاح می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی:

۱۷ پروژه ورزشی همزمان با دهه فجر در آذربایجان‌غربی افتتاح می‌شود

کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی افزود: تمامی پروتکل‌های مصوب از سوی ستاد ملی کرونا و وزارت ورزش و جوانان به تمامی هیات‌های ورزشی ابلاغ شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: ۱۷ پروژه ورزشی در ۱۰ شهر استان همزمان با دهه فجر افتتاح خواهد شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: ۱۷ پروژه ورزشی در ۱۰ شهر استان همزمان با دهه فجر افتتاح خواهد شد.

به گزارش یاریزان؛ کیومرث پورایراندوست گفت: ۱۷ پروژه ورزشی توسط ادارات ورزش و جوانان، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، منطقه آزاد و بخش خصوصی اجرا و برای آنها بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

------------------------------------

وی افزود: سالن حسین‌آباد با مساحت ۸۸۷ متر مربع و فاز نخست آکادمی والیبال با مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع در ارومیه، سالن جوانان با مساحت هزار و ۲۱۲ متر مربع در پیرانشهر، زمین چمن مصنوعی روباز با مساحت هزار و ۱۰۰ متر مربع در شهرهای پیرانشهر، چالدران، ماکو و مهاباد، سالن ورزشی جوانان با مساحت هزار و ۲۱۲ مترمربع در بوکان، سالن ورزشی نشگولان با مساحت ۸۸۷ مترمربع در سردشت، فاز تکمیلی سالن صوفی در شوط، سالن ورزشی شاهین‌دژ با مساحت ‌هزار و ۲۵۰ مترمربع و سالن ورزشی خلیفان با مساحت ‌هزار و ۸۰۰ مترمربع در مهاباد در این ایام به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: خانه کشتی با مساحت ۸۲۳ مترمربع و سالن ورزشی با مساحت هزار و ۹۰۶ متر مربع در شوط توسط منطقه آزاد ماکو و سالن آبشناسان با مساحت ‌هزار و ۵۰۰ متر مربع با هزینه ۲۰ میلیارد ریال و فاز یک مجموعه ورزشی جودی با مساحت ‌هزار و ۳۴۴ مترمربع و هزینه ۱۲ میلیارد ریال در ارومیه و سالن ورزشی پیروت‌پور با مساحت ‌هزار و ۵۰۰ مترمربع و با هزینه ۲۰ میلیارد ریال در مهاباد توسط بخش خصوصی احداث و در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

پورایراندوست اضافه کرد: در دهه فجر امسال، ۱۴ خانه ورزش روستایی نیز با مشارکت هیات ورزش‌های روستایی و ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی به تجهیزات ورزشی تجهیز خواهند شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی گفت: این تجهیزات شامل میز پینگ پنگ، میز فوتبال دستی و چوب کشی است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی