رفتن به بالا
  • یکشنبه - 12 اردیبهشت 1400 - 12:02
  • کد خبر : ۱۰۰۹۹
  • چاپ خبر : پورشیب در یک قدمی کسب مدال طلا در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان لیسبون
کسب افتخاری دیگر برای کاراته کای ایلامی؛

پورشیب در یک قدمی کسب مدال طلا در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان لیسبون

ذبیح الله پورشیب ملی پوش ایلامی تیم ملی کاراته ایران پس از کسب مدال برنز بازی های آسیایی جاکارتا گفت: 9 امتیاز من را ندادند و حریف من با کوچک‌ترین حرکت امتیاز می‌گرفت.

در روز دوم مسابقات لیگ جهانی کاراته وان لیسبون و در وزن کمتر از ۸۴ کیلو گرم آقایان، ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته ایران با غلبه بر حریفان به دیدار نهایی رسید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در روز دوم مسابقات لیگ جهانی کاراته وان لیسبون و در وزن کمتر از ۸۴ کیلو گرم آقایان، ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته ایران با غلبه بر حریفان به دیدار نهایی رسید.

به گزارش یاریزان؛ در روز دوم مسابقات لیگ جهانی کاراته وان لیسبون و در وزن کمتر از ۸۴ کیلو گرم آقایان، ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته ایران با غلبه بر حریفان به دیدار نهایی رسید.

 

------------------------------------

ذبیح الله پورشیب در دور نخست استراحت داشت. او در دور دوم در دیداری یک طرفه ده بر صفر مقابل ولید ایورگا از رومانی برنده شد. کاپیتان ایران در دور سوم به نتیجه یک بر یک مقابل آندره تروشانکو رسید و در هانتی به برتری رسید تا گامی بلند به سوی طلا بردارد.

“پورشیب” در دور چهارم مقابل والری چوبتار از اوکراین در سنشو(۳-۳) برنده شد. او در دیدار پای فینال پنج بر صفر از سد فاروق عبدالسلام گذشت تا چشم به مدال طلای این رقابت ها داشته باشد.

ذبیح الله پورشیب در دیدار نهایی ریتارو آراگا از ژاپن را پیش رو دارد. این دیدار فردا یکشنبه برگزار خواهد شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

آخرین مرحله از رقابت های کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ موسوم به لیگ جهانی کاراته وان طی روز های ۱۰ الی ۱۲ اردیبهشت ماه به میزبانی لیسبون پرتغال با حضور ۷۶۹ ورزشکار از ۸۷


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی