رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 6 خرداد 1400 - 23:38
  • کد خبر : ۱۰۳۱۴
  • چاپ خبر : وچان کردستان بر سکوی سوم لیگ برتر تنیس روی میز بانوان ایران ایستاد
با قبول شکست در مرحله ماقبل فینال؛

وچان کردستان بر سکوی سوم لیگ برتر تنیس روی میز بانوان ایران ایستاد

تیم های شهرداری شهربابک و دانشگاه آزاد اسلامی به فینال لیگ برتر تنیس روی میز بانوان راه یافتند و وچان کردستان و پادمایدک اصفهان بصورت مشترک سوم شدند. به گزارش یاریزان؛ چهار تیم راه یافته به مرحله پلی آف امروز به مصاف هم رفتند و تیم شهرداری شهربابک با پیروزی ۶ بر صفر و در یک مسابقه مقابل پادمایدک اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی با شکست وچان کردستان در دو مسابقه به فینال راه یافتند. در بازی رفت این مسابقات صبح امروز پنجشنبه دانشگاه آزاد اسلامی در مصاف با وچان کردستان با برتری ۴ بر ۲ پیروز میدان شد و در سوی دیگر شهرداری شهر بابک در تقابل با پادما یدک اصفهان به برتری ۶ بر صفر رسید. بازی برگشت این مسابقات در عصر با تنها دیدار دانشگاه آزاد و نماینده کردستان پیگیری شد که در پایان بار دیگر دانشگاه آزاد موفق به پیروزی ۴ بر ۲ راهی فینال شد.

تیم های شهرداری شهربابک و دانشگاه آزاد اسلامی به فینال لیگ برتر تنیس روی میز بانوان راه یافتند و وچان کردستان و پادمایدک اصفهان بصورت مشترک سوم شدند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم های شهرداری شهربابک و دانشگاه آزاد اسلامی به فینال لیگ برتر تنیس روی میز بانوان راه یافتند و وچان کردستان و پادمایدک اصفهان بصورت مشترک سوم شدند.

به گزارش یاریزان؛ چهار تیم راه یافته به مرحله پلی آف امروز به مصاف هم رفتند و تیم شهرداری شهربابک با پیروزی ۶ بر صفر و در یک مسابقه مقابل پادمایدک اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی با شکست وچان کردستان در دو مسابقه به فینال راه یافتند.

 

------------------------------------

در بازی رفت این مسابقات صبح امروز پنجشنبه دانشگاه آزاد اسلامی در مصاف با وچان کردستان با برتری ۴ بر ۲ پیروز میدان شد و در سوی دیگر شهرداری شهر بابک در تقابل با پادما یدک اصفهان به برتری ۶ بر صفر رسید.

بازی برگشت این مسابقات در عصر با تنها دیدار دانشگاه آزاد و نماینده کردستان پیگیری شد که در پایان بار دیگر دانشگاه آزاد موفق به پیروزی ۴ بر ۲ راهی فینال شد.

بدین ترتیب دو تیم شهرداری شهر بابک و دانشگاه آزاد اسلامی صبح فردا در فینال به مصاف هم می روند تا تکلیف قهرمان بیست و چهارمین دوره لیگ برتر بانوان نیز مشخص شود. ضمن اینکه تیم های وچان کردستان و پادمایدک اصفهان مشترکا در مکان سوم قرار گرفتند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

بر اساس اعلام فدراسیون تنیس روی میز ایران، پیش از این ۲ تا ۵ اردیبهشت ماه برای برگزاری دیدارهای پلی آف لیگ تنیس روی میز بانوان تعیین شده بود. این تاریخ اما به خاطر افزایش همه گیری ویروس کرونا ابتدا به ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت ماه و بعد از آن به خردادماه تغییر کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی