رفتن به بالا
  • شنبه - 22 خرداد 1400 - 16:51
  • کد خبر : ۱۰۵۰۶
  • چاپ خبر : نفرات برتر مسابقات دوومیدانی نوجوانان و جوانان استان آذربایجان غربی معرفی شدند
در دو بخش دختران و پسران؛

نفرات برتر مسابقات دوومیدانی نوجوانان و جوانان استان آذربایجان غربی معرفی شدند

رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه های ایران با معرفی برترین تیم های شرکت کننده به پایان رسید. به گزارش یاریزان؛ رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی باشگاههای کشوربا حضور ۲۷ تیم باشگاهی از سراسر کشور طی روزهای ۱۰و ۱۱ اسفندماه ۱۳۹۹ در دو بخش بانوان (۱۲تیم) و آقایان (۱۵تیم) در ورزشگاه تخصصی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد. برترین نفرات و تیم های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه های ایران در بخش بانوان به شرح زیر است:

  از سوی هیات دوومیدانی آذربایجان غربی، نفرات برتر مسابقات نوجوانان و جوانان دختر و پسر این استان در ماده های مختلف معرفی شدند. به گزارش یاریزان؛ مسابقات انتخابی نوجوانان و جوانان دختر و پسر استان آذربایجان غربی با حضور ۶۰ ورزشکار از شهرستان های تکاب، نقده، بوکان، اشنویه، شاهین دژ و ارومیه در سالن […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

از سوی هیات دوومیدانی آذربایجان غربی، نفرات برتر مسابقات نوجوانان و جوانان دختر و پسر این استان در ماده های مختلف معرفی شدند.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات انتخابی نوجوانان و جوانان دختر و پسر استان آذربایجان غربی با حضور ۶۰ ورزشکار از شهرستان های تکاب، نقده، بوکان، اشنویه، شاهین دژ و ارومیه در سالن دو و میدانی شهید مهدی امینی ارومیه برگزار شد.

 

------------------------------------

 

نتایج کسب شده و اسامی نفرات برتر مسابقات دوومیدانی نوجوانان و جوانان دختر و پسر آذربایجان غربی به شرح ذیل اعلام شد:

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

نفرات برتر در بخش دختران:

 

رده سنی نوجوانان :

ماده ۶۰ متر : در این ماده اوین عادلی از بوکان با رکورد ۹:۰۱ ثانیه اول شد و مبینا اصغری از ارومیه با رکورد ۹:۲۵ ثانیه دوم شد.

ماده ۲۰۰ متر : در این ماده مهین داستاری از اشنویه با رکورد ۳۴:۶۰ ثانیه و سمیرا حسین نژاد از اشنویه با رکورد ۳۶:۲۳ ثانیه و زهرا خسروی از تکاب با زمان ۳۸:۶۳ ثانیه به ترتیب اول تا سوم شدند.

ماده ۴۰۰ متر:در این ماده روژبین جهانی بازمان ۱:۰۲:۹۰ دقیقه و مرضیه امجدی بازمان ۱:۰۳:۴۰ ثانیه و تینا سوداگر بازمان ۱:۰۹:۹۴ ثانیه هرسه از ارومیه بترتیب اول تا سوم شدند.

ماده ۱۵۰۰ متر : در این ماده نازلی صبوری بازمان ۵:۴۵:۲۰ دقیقه و فریبا نوری بازمان ۷:۲۷:۱۲ دقیقه و مبینا اصغری بازمان ۷:۳۴:۲۲ دقیقه هرسه از ارومیه به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.

 

رده سنی جوانان :

ماده ۶۰ متر : در این ماده ترکان نصیری از ارومیه بازمان ۸:۵۶ ثانیه اول شد. نگار نباتی از تکاب بازمان ۹:۱۷ ثانیه و شادی رامیار از بوکان بازمان ۹:۷۸ ثانیه در رتبه های دوم و سوم ایستادند.

ماده ۲۰۰ متر : در این ماده سارا آسیابانی با زمان ۲۷:۵۱ ثانیه و ترکان نصیری بازمان ۲۹:۷۵ ثانیه هردو از ارومیه بترتیب اول و دوم شدند.

ماده ۴۰۰ متر : در این ماه ثنا شکوری از ارومیه بعنوان تنها شرکت کننده بازمان ۱:۱۷:۵۶ دقیقه از خط پایان گذشت.

ماده ۵۰۰۰ متر : در این ماه مهدیه همتی بعنوان تنها شرکت کننده از ارومیه بازمان ۲۸:۳۲ دقیقه از خط پایان عبور کرد.

پرش طول : در این ماه فاطمه اکبری از ارومیه با پرشی معادل ۴ متر و ۱۸ سانتی متر به کار خود پایان داد.

 

نفرات برتر در بخش پسران :

 

رده سنی نوجونان :

ماده ۶۰ متر : در این ماده معین زینالزاده از ارومیه با زمان ۷:۶۸ ثانیه قهرمان شد. عرفان نصیری از تکاب بازمان ۸:۳۲ ثانیه نایب قهرمانی را بدست آورد و ذکریا افشین از اشنویه بازمان ۹:۱۶ ثانیه به مقام سومی بسنده کرد.

ماده ۲۰۰ متر : در این ماده بهنام عبدی از تکاب با زمان ۲۷:۲۵ ثانیه اول شد. ذکریا افشین از اشنویه بازمان ۲۷:۳۱ ثانیه دوم شد و امیر حسین رسولی از شاهین دژ بازمان ۲۹:۹۳ ثانیه دربرسکوی سومی ایستاد.

ماده ۴۰۰ متر : در این ماده عرفان گوزلی از نقده با زمان ۱:۰۲:۱۰ دقیقه قهرمان شد. شهروز مرتعی از تکاب بازمان ۱:۰۵:۵۳ دقیقه به نایب قهرمانی رسید و امیر حسین رسولی از شاهین دژبازمان ۱:۰۵:۷۹ دقیقه در جایگاه سوم ایستاد.

پرتاب وزنه : در این ماده محمد حسین فرهادی از نقده با پرتاب به میزان ۸ متر و ۱۷ سانتی متر اول شد و رامیار حسینی بار پرتاب وزنه به مسافت ۷ متر و ۲۲ سانتی متر دوم شد.

 

رده سنی جوانان :

ماده ۶۰ متر : در این ماده سجاد محسنی از تکاب بعنوان تنها شرکت کننده بازمان ۹:۲۸ ثانیه از خط پایان گذشت.

ماده ۲۰۰ متر : در این ماده متین ناجی از ارومیه بازمان ۲۳:۳۱ ثانیه بکار خود پایان داد.

ماده ۴۰۰ متر : در این ماده معین حیدری از تکاب بعنوان تنها شرکت کننده بازمان ۱:۰۹:۳۴ دقیقه از خط پایان گذشت.

ماده ۱۵۰۰ متر : در این ماده علیرضا نصرالله زاده بازمان ۴:۱۶:۹۱ دقیقه و حسین قوتازی بازمان ۴:۳۷:۷۸ دقیقه هردو از ارومیه بترتیب اول و دوم شدند.

پرتاب وزنه : در این ماده علی دلخانی از ارومیه با پرتابی به میزان ۱۰ متر و ۲۱ سانتی متر اول شد. عبدی نژاد از نقده وزنه را به مسافت ۸ متر و ۹۹ سانتی متر پرتاب و دوم شد. مبین صابر نیا از نقده با رکورد ۸ متر و ۲۴ سانتی متر در جایگاه سوم ایستاد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی