رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 16 بهمن 1399 - 17:46
  • کد خبر : ۹۴۴۶
  • چاپ خبر : لیگ برتر تیراندازی به اهداف پروازی با معرفی برترین ماده رشته بانوان مسابقات نتایج تیم هفته

لیگ برتر تیراندازی به اهداف پروازی با معرفی برترین ماده رشته بانوان مسابقات نتایج تیم هفته

لیگ برتر تیراندازی به اهداف پروازی با معرفی برترین ماده رشته بانوان مسابقات نتایج تیم هفته

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

آیین اختتام نخستین دوره مسابقات لیگ برتر تیراندازی به اهداف پروازی با حضور دبیر کمیته ملی المپیک در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد. به گزارش یاریزان؛ این مراسم با حضور کیکاووس سعیدی و فضل اله باقرزاده، دبیر و نایب رئیس کمیته ملی المپیک، بهمن محمدرضایی و آرش میراسماعیلی روسای فدراسیون های اسکیت و جودو، روسای سابق فدراسیون تیراندازی و جمعی از مسئولان تیم ها و باشگاه های ورزشی برگزار شد. در پایان این رقابت تیم صنایع شیر ایران پگاه با امتیاز 17 در رده نخست قرار گرفت، تیم های بیمارستان نیکان و دریاچه ارومیه به ترتیب با امتیاز 15 در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند و تیم صنایع بازیافت راتا شمال با امتیاز 14 در رده چهارم ایستاد.

آیین اختتام نخستین دوره مسابقات لیگ برتر تیراندازی به اهداف پروازی با حضور دبیر کمیته ملی المپیک در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ این مراسم با حضور کیکاووس سعیدی و فضل اله باقرزاده، دبیر و نایب رئیس کمیته ملی المپیک، بهمن محمدرضایی و آرش میراسماعیلی روسای فدراسیون های اسکیت و جودو، روسای سابق فدراسیون تیراندازی و جمعی از مسئولان تیم ها و باشگاه های ورزشی برگزار شد.

در پایان این رقابت تیم صنایع شیر ایران پگاه با امتیاز ۱۷ در رده نخست قرار گرفت، تیم های بیمارستان نیکان و دریاچه ارومیه به ترتیب با امتیاز ۱۵ در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند و تیم صنایع بازیافت راتا شمال با امتیاز ۱۴ در رده چهارم ایستاد.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی