رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 10 دی 1399 - 20:14
  • کد خبر : ۹۰۱۹
  • چاپ خبر : نتایج کامل مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز آقایان ایران جدول و شادروان اقبال لطف الله نسبی کردستان برنامه روز تیم

نتایج کامل مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز آقایان ایران جدول و شادروان اقبال لطف الله نسبی کردستان برنامه روز تیم

نتایج کامل مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز آقایان ایران جدول و شادروان اقبال لطف الله نسبی کردستان برنامه روز تیم

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

روزهای اول و دوم مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز آقایان ایران با برگزاری هشت دیدار در دو گروه به پایان رسید. به گزارش یاریزان؛ نتایج مرحله رفت بیست و نهمین دوره مسابقات لیگ برتر بزرگسالان آقایان باشگاه های ایران در روزهای اول و دوم برگزار شد. در پایان دو روز اول این مسابقات، تیم های رعد پدافند هوایی کاشان، فراسنج تهران و شهرداری کرج با برتری برابر حریفان در رتبه های نخست دو گروه قرار گرفتند. همچنین در گروه اول این مسابقات تیمی با نام شادروان اقبال لطف الله نسبی بعنوان نماینده استان کردستان و در جهت زنده نگهداشتن یاد مربی فقید، با اخلاق و توانای این استان و ایران حضور دارد که از دو دیدار خود موفق به کسب چهار امتیاز شده است.

روزهای اول و دوم مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز آقایان ایران با برگزاری هشت دیدار در دو گروه به پایان رسید.

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ نتایج مرحله رفت بیست و نهمین دوره مسابقات لیگ برتر بزرگسالان آقایان باشگاه های ایران در روزهای اول و دوم برگزار شد.

در پایان دو روز اول این مسابقات، تیم های رعد پدافند هوایی کاشان، فراسنج تهران و شهرداری کرج با برتری برابر حریفان در رتبه های نخست دو گروه قرار گرفتند.

همچنین در گروه اول این مسابقات تیمی با نام شادروان اقبال لطف الله نسبی بعنوان نماینده استان کردستان و در جهت زنده نگهداشتن یاد مربی فقید، با اخلاق و توانای این استان و ایران حضور دارد که از دو دیدار خود موفق به کسب چهار امتیاز شده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی