رفتن به بالا
  • شنبه - 4 بهمن 1399 - 19:47
  • کد خبر : ۹۲۶۶
  • چاپ خبر : آسو جواهری محرومیت داور سنندجی در فوتبال بانوان

آسو جواهری محرومیت داور سنندجی در فوتبال بانوان

آسو جواهری محرومیت داور سنندجی در فوتبال بانوان

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

آسو جواهری یکی از بانوان سنندجی است که در لیگ برتر فوتبال ایران مشغول به داوری است. به دلیلی نامشخص و غیر قانونی، توسط کمیته داوران تهدید به محرومیت شده و اکنون مدت‌هاست که ابلاغی برای قضاوت در لیگ نداشته است. به گزارش یاریزان و به نقل از ایسنا، داوری در فوتبال ایران سختی‌های بسیاری دارد؛ حقوق‌های ناچیزی که گاهی پرداخت آن مدت‌ها به تعویق می‌افتد، نداشتن بیمه و امنیت شغلی تنها گوشه‌هایی از مصائبی است که داوران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. از طرفی دیگر سیاست سکوتی که فدراسیون فوتبال و کمیته داوران در پیش گرفته‌اند باعث شده تا بسیاری از این مشکلات به عرصه رسانه‌ها وارد و به مطالبه‌ای برای بهبود وضعیت این بخش از جامعه ورزش تبدیل نشود.

آسو جواهری یکی از بانوان سنندجی است که در لیگ برتر فوتبال ایران مشغول به داوری است. به دلیلی نامشخص و غیر قانونی، توسط کمیته داوران تهدید به محرومیت شده و اکنون مدت‌هاست که ابلاغی برای قضاوت در لیگ نداشته است.

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان و به نقل از ایسنا، داوری در فوتبال ایران سختی‌های بسیاری دارد؛ حقوق‌های ناچیزی که گاهی پرداخت آن مدت‌ها به تعویق می‌افتد، نداشتن بیمه و امنیت شغلی تنها گوشه‌هایی از مصائبی است که داوران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. از طرفی دیگر سیاست سکوتی که فدراسیون فوتبال و کمیته داوران در پیش گرفته‌اند باعث شده تا بسیاری از این مشکلات به عرصه رسانه‌ها وارد و به مطالبه‌ای برای بهبود وضعیت این بخش از جامعه ورزش تبدیل نشود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی