رفتن به بالا
  • شنبه - 9 اسفند 1399 - 20:29
  • کد خبر : ۹۶۹۰
  • چاپ خبر : تیم هتل پارک ارومیه قهرمان لیگ برتر نوجوانان و جوانان دختر تنیس روی میز ایران الینا رحیمی مهاباد

تیم هتل پارک ارومیه قهرمان لیگ برتر نوجوانان و جوانان دختر تنیس روی میز ایران الینا رحیمی مهاباد

تیم هتل پارک ارومیه قهرمان لیگ برتر نوجوانان و جوانان دختر تنیس روی میز ایران الینا رحیمی مهاباد

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با درخشش بانوی مهابادی، تیم هتل پارک ارومیه عنوان قهرمانی لیگ برتر نوجوانان و جوانان دختر ایران در سال ۹۹ را از آن خود کرد. به گزارش یاریزان؛ فینال مسابقات قهرمانی باشگاههای برتر بانوان در رده سنی نوجوانان و جوانان دختر تنیس روی میز ایران در سال ۹۹ با رعایت پروتکل های بهداشتی،امروز (شنبه ۹ اسفند) با دیدار بین هتل پارک ارومیه و هیات قزوین در خانه تنیس روی میز اصفهان پیگیری شد که در پایان تیم هتل پارک ارومیه موفق به کسب سکوی قهرمانی شد. تیم هتل پارک ارومیه با ترکیب ال آی ابراهیم پور ،کیمیا رستمی، الینا رحیمی، مبینا صبحانی خواه به سکانداری نسیم رنجبر در مقابل تیم هیات قزوین متشکل از هدیه آقا محمدی، ثمین برگشایی، فاطمه کیایی، ستایش ایلوخانی با هدایت زهره ابوطالبیان در فینال این مسابقات صف آرایی کرد که در پایان شاگردان نسیم رنجبر در نبرد سخت و نفسگیر پس از انجام ۶ بازی با نتیجه ۴ بر ۲ از سد حریف عبور کرده و به عنوان قهرمانی دست یافت.

با درخشش بانوی مهابادی، تیم هتل پارک ارومیه عنوان قهرمانی لیگ برتر نوجوانان و جوانان دختر ایران در سال ۹۹ را از آن خود کرد.

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ فینال مسابقات قهرمانی باشگاههای برتر بانوان در رده سنی نوجوانان و جوانان دختر تنیس روی میز ایران در سال ۹۹ با رعایت پروتکل های بهداشتی،امروز (شنبه ۹ اسفند) با دیدار بین هتل پارک ارومیه و هیات قزوین در خانه تنیس روی میز اصفهان پیگیری شد که در پایان تیم هتل پارک ارومیه موفق به کسب سکوی قهرمانی شد.

تیم هتل پارک ارومیه با ترکیب ال آی ابراهیم پور ،کیمیا رستمی، الینا رحیمی، مبینا صبحانی خواه به سکانداری نسیم رنجبر در مقابل تیم هیات قزوین متشکل از هدیه آقا محمدی، ثمین برگشایی، فاطمه کیایی، ستایش ایلوخانی با هدایت زهره ابوطالبیان در فینال این مسابقات صف آرایی کرد که در پایان شاگردان نسیم رنجبر در نبرد سخت و نفسگیر پس از انجام ۶ بازی با نتیجه ۴ بر ۲ از سد حریف عبور کرده و به عنوان قهرمانی دست یافت.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی