رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 8 تیر 1401 - 12:55
  • کد خبر : ۱۲۴۵۴
  • چاپ خبر : بتن ریزی استخر اختصاصی قایقرانی کرمانشاه آغاز شد

بتن ریزی استخر اختصاصی قایقرانی کرمانشاه آغاز شد

پیمانکار استخر در حال ساخت هیات قایقرانی کرمانشاه مرحله بتن‌ریزی را آغاز کرد. به گزارش یاریزان؛ پس از تلاش‌های هیات قایقرانی و با پیگیری مسئولین هیات و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استخر اختصاصی قایقرانی کرمانشاه در حال ساخت است. این استخر در اوایل تیرماه پس از پایان آرماتوربندی وارد مرحله بتن‌ریزی شد. استخر قایقرانی هیات کرمانشاه در محل دفتر هیات قایقرانی استان در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد کرمانشاه واقع شده و با هدف فعالیت در رشته‌های اسلالوم و کانوپولو در حال ساخت است.

پیمانکار استخر در حال ساخت هیات قایقرانی کرمانشاه با هدف فعالیت در رشته‌های اسلالوم و کانوپولو، مرحله بتن‌ریزی را آغاز کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پیمانکار استخر در حال ساخت هیات قایقرانی کرمانشاه مرحله بتن‌ریزی را آغاز کرد.

به گزارش یاریزان؛ پس از تلاش‌های هیات قایقرانی و با پیگیری مسئولین هیات و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، استخر اختصاصی قایقرانی کرمانشاه در حال ساخت است.

 

------------------------------------

این استخر در اوایل تیر ماه پس از پایان آرماتوربندی، مرحله بتن‌ریزی استخر اختصاصی قایقرانی کرمانشاه آغاز شد.

استخر قایقرانی هیات کرمانشاه در محل دفتر هیات قایقرانی استان در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد کرمانشاه واقع شده و با هدف فعالیت در رشته‌ های اسلالوم و کانوپولو در حال ساخت است.

این استخر در اوایل تیرماه پس از پایان آرماتوربندی وارد مرحله بتن‌ریزی شد. استخر قایقرانی هیات کرمانشاه در محل دفتر هیات قایقرانی استان در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد کرمانشاه واقع شده و با هدف فعالیت در رشته‌های اسلالوم و کانوپولو در حال ساخت است. با ساخت و راه‌اندازی این استخر مشکلات هیات قایقرانی استان درباره داشتن یک فضای اختصاصی برای تمرینات قایقرانان مرتفع خواهد شد و ورزشکاران قایقرانی کرمانشاه در استخر اختصاصی خود تمرینات را دنبال می‌کنند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

با ساخت و راه‌اندازی این استخر مشکلات هیات قایقرانی استان درباره داشتن یک فضای اختصاصی برای تمرینات قایقرانان مرتفع خواهد شد و ورزشکاران قایقرانی کرمانشاه در استخر اختصاصی خود تمرینات را دنبال می‌کنند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی