رفتن به بالا
  • سه شنبه - 14 بهمن 1399 - 17:05
  • کد خبر : ۹۴۲۸
  • چاپ خبر : ایران نادو نمونه های کنترل دوپینگ را طی یک هفته به آزمایشگاه ارسال می کند ستاد مبارزه Doping

ایران نادو نمونه های کنترل دوپینگ را طی یک هفته به آزمایشگاه ارسال می کند ستاد مبارزه Doping

ایران نادو نمونه های کنترل دوپینگ را طی یک هفته به آزمایشگاه ارسال می کند ستاد مبارزه Doping

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران " ایران نادو ": با توجوه به قوانین جهانی، نمونه های کنترل دوپینگ جمع آوری شده از ورزشکاران حداکثر تا یک هفته به آزمایشگاه ارسال می شود. به گزارش یاریزان، ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران اعلام کرد: بر اساس استاندارد بین المللی وادا، هر نمونه کنترل دوپینگ باید حداکثر طی مدت یک هفته به آزمایشگاه های اکردیته ارسال شود. از این رو از آبان ماه سال جاری نمونه های کنترل دوپینگ جمع آوری شده از ورزشکاران، سه شنبه هر هفته تحویل شرکت حمل می شود. در خصوص نمونه گیری های انجام شده از فدراسیون وزنه برداری، به اطلاع می رساند در طول سال میلادی ۲۰۲۰ از رشته وزنه برداری مجموعا ۷۹ نمونه گرفته شده است. از این تعداد ۴۲ نمونه گیری در دو ماه اول سال میلادی انجام شده و نتایج همه دریافت شده است.

ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران ” ایران نادو “: با توجوه به قوانین جهانی، نمونه های کنترل دوپینگ جمع آوری شده از ورزشکاران حداکثر تا یک هفته به آزمایشگاه ارسال می شود.

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان، ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران اعلام کرد: بر اساس استاندارد بین المللی وادا، هر نمونه کنترل دوپینگ باید حداکثر طی مدت یک هفته به آزمایشگاه های اکردیته ارسال شود. از این رو از آبان ماه سال جاری نمونه های کنترل دوپینگ جمع آوری شده از ورزشکاران، سه شنبه هر هفته تحویل شرکت حمل می شود.

در خصوص نمونه گیری های انجام شده از فدراسیون وزنه برداری، به اطلاع می رساند در طول سال میلادی ۲۰۲۰ از رشته وزنه برداری مجموعا ۷۹ نمونه گرفته شده است. از این تعداد ۴۲ نمونه گیری در دو ماه اول سال میلادی انجام شده و نتایج همه دریافت شده است.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی