رفتن به بالا
  • دوشنبه - 6 بهمن 1399 - 17:32
  • کد خبر : ۹۳۰۱
  • چاپ خبر : آلومینیوم اراک ۲ – ۱ پرسپولیس؛ نخستین شکست فصل رقم خورد لیگ برتر تیم فوتبال

آلومینیوم اراک ۲ – ۱ پرسپولیس؛ نخستین شکست فصل رقم خورد لیگ برتر تیم فوتبال

آلومینیوم اراک ۲ – ۱ پرسپولیس؛ نخستین شکست فصل رقم خورد لیگ برتر تیم فوتبال

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال برابر آلومینیوم اراک روی دو ضربه سر بازی را واگذار کرد و نخستین شکست خود را در این فصل از مسابقات لیگ تجربه کرد. به گزارش یاریزان؛ تیم فوتبال پرسپولیس امروز دوشنبه در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف آلومینیوم اراک رفت که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود آلومینیوم ‏‬به پایان رسید. در این بازی که از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام خمینی (ره) برگزار شد، کمال کامیابی نیا (۷) برای پرسپولیس و شاهین توکلی (۲۰) و حامد پاکدل (۳۰) برای آلومینیوم گلزنی کردند.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال برابر آلومینیوم اراک روی دو ضربه سر بازی را واگذار کرد و نخستین شکست خود را در این فصل از مسابقات لیگ تجربه کرد.

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ تیم فوتبال پرسپولیس امروز دوشنبه در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف آلومینیوم اراک رفت که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود آلومینیوم ‏‬به پایان رسید.

در این بازی که از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام خمینی (ره) برگزار شد، کمال کامیابی نیا (۷) برای پرسپولیس و شاهین توکلی (۲۰) و حامد پاکدل (۳۰) برای آلومینیوم گلزنی کردند.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی