رفتن به بالا
  • سه شنبه - 23 اردیبهشت 1399 - 18:18
  • کد خبر : ۶۸۹۸
  • چاپ خبر : وریا بنفشی : کردستان استعداد بسیار خوبی در رشته های مختلف قایقرانی دارد

وریا بنفشی : کردستان استعداد بسیار خوبی در رشته های مختلف قایقرانی دارد

وریا بنفشی مربی هیات قایقرانی استان کردستان با مهم خواندن توجه به رده های سنی پایه در ورزش، اظهار کرد: برای موفقیت باید از سن پایین شروع کرد و خدا را شکر هیات کردستان توجه خاصی به رده های پایه دارد و توانستیم دستاوردهای خوبی در این زمینه داشته باشیم و جوانان ما برای استان افتخارآفرین باشند.

وریا بنفشی : برای موفقیت باید از سن پایین شروع کرد و هیات کردستان توجه خاصی به رده های پایه دارد و توانستیم دستاوردهای خوبی در این زمینه داشته باشیم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

وریا بنفشی مربی هیات قایقرانی استان کردستان با مهم خواندن توجه به رده های سنی پایه در ورزش، اظهار کرد: برای موفقیت باید از سن پایین شروع کرد و خدا را شکر هیات کردستان توجه خاصی به رده های پایه دارد و توانستیم دستاوردهای خوبی در این زمینه داشته باشیم و جوانان ما برای استان افتخارآفرین باشند.

به گزارش یاریزان؛ وریا بنفشی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، در خصوص فعالیت قایقرانی اش توضیح داد: در سال های گذشته شاید حدود بیست سال قبل به عنوان ورزشکار دررشته های آبهای آرام و آبهای خروشان در رقابت های کشوری حضور پیدا کردم و مقام هایی هم بدست آوردم و بعد ها با بالا رفتن سنم در تیم دراگون بوت حضور داشتم.

 

------------------------------------

وی در خصوص فعالیت مربیگری اش نیز اظهار کرد: حدود دو سال از که با حمایت هیات قایقرانی استان کردستان در سنندج شروع به استعدادیابی در بین نونهالان کردم و خدا را شکر موفقیت هایی به دست آوردیم.

بنفشی ادامه داد: معتقدم برای موفقیت در ورزش باید از پایه شروع کرد و مهمترین بخش در ورزش پایه استعدادیابی است و باید با جذب نفراتی که توانایی بدنی خوبی دارند کار را آغاز کنیم. ضمن اینکه اگر استعدادیابی به صورت مطلوب انجام شود، از ظرفیت جوانان کشور به بهترین شکل استفاده می شود.

وی افزود: با همین دیدگاه کار را در هیات کردستان آغاز کردم و تیم ما در اولین المپیاد استعدادهای برتر در بوشهر و تهران شرکت کرد و توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

بنفشی در خصوص تلاش های قایقرانان سخت کوش کردستان بیان کرد: اوج کار ما در زمستان سخت و سرد کردستان بود که این امر منجر به شکوفا شدن استعدادهایمان گردید و به لطف خدا توانستیم تقریبا تمام بخش های رشته کانو و کایاک در بخش پسران صاحب مدال شدیم.

وی در خصوص نتایج اسلالوم نیز اظهار کرد: از قدیم کردستان با توجه به ظرفیت های موجود و رودخانه ها در رشته خروشان موفق بوده و باز هم دوباره با جذب استعدادهای جدید، در رقابت های چهارمحال و بختیاری مقام های خوبی بدست آوردیم.

بنفشی همچنین گفت: حمایت هیات ها از استعدادهای در رشته های قایقرانی در رده های سنی پایه می تواند بازتاب گسترده ای برای جذب ورزشکار و حمایت خانواده ها شود که خوشبختانه این امر در کردستان محقق شد و اکنون نگاه خوبی به قایقرانی خصوصا در رده پایه در استان ما وجود دارد.

وی افزود: البته بچه های ما با پشتکار و تلاش فراوان در سرمای طاقت فرسای کردستان در پیست های تمرینی به این جایگاه رسیدند و بچه های کردستان می دانند که برای رسیدن به لذت موفقیت و پیروزی باید سختی ها را تجربه کرد.

بنفشی در پایان گفت: امیدوار هستم توجه بیشتری از سوی مسئولین کردستان به قایقرانی صورت گیرد تا با داشتن تجهیزات و امکانات و حمایت بیشتر بتوانیم از توان بالای جوانان کردستانی در رشته قایقرانی استفاده کنیم.

 

کردستان | خبرنگار: هژیر نیک مهر


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی