رفتن به بالا
  • جمعه - 19 خرداد 1396 - 16:08
  • کد خبر : ۲۲۸۸
  • چاپ خبر : فرهاد سال افزون والیبالیست کرمانشاهی در لیگ جهانی/شب درخشش شماره یک جدید؟!
هفته دوم لیگ جهانی والیبال؛

فرهاد سال افزون والیبالیست کرمانشاهی در لیگ جهانی/شب درخشش شماره یک جدید؟!

  سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران، اسامی ۱۴ ملی پوش کشورمان برای حضور در هفته دوم رقابت های لیگ جهانی را اعلام کرد که بر این اساس نام فرهاد سال افزون والیبالیست کرمانشاهی نیز به چشم می خورد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ فرهاد سال افزون والیبالیست کرمانشاهی است که تیم ملی والیبال بزرگسالان […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران، اسامی ۱۴ ملی پوش کشورمان برای حضور در هفته دوم رقابت های لیگ جهانی را اعلام کرد که بر این اساس نام فرهاد سال افزون والیبالیست کرمانشاهی نیز به چشم می خورد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ فرهاد سال افزون والیبالیست کرمانشاهی است که تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران را در هفته دوم رقابت های لیگ جهانی همراهی می کند.
سال افزون در هفته نخست رقابت ها نیز همراه تیم ملی بود و در مسابقه آخر مقابل لهستان که به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب قرار گرفت و یکی از عوامل پیروزی تیم ایران بود.
ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران سعید معروف، فرهاد سال‌افزون، رضا قرا، امیر غفور، فرهاد نظری ‌افشار، فرهاد قائمی، میلاد عبادی‌پور، محمد جواد معنوی ‌نژاد، سامان فائزی، عادل غلامی، مسعود غلامی، سیدمحمد موسوی، مهدی مرندی و مصطفی حیدری را به عنوان ۱۴ ملی پوش ایران برای هفته دوم رقابت ها معرفی کرده است.
هفته دوم رقابت های لیگ جهانی والیبال از روز جمعه ۱۹ خرداد ماه به میزبانی کشورهای ایران، بلغارستان و فرانسه آغاز می ‌شود و تیم کشورمان در این هفته میزبان بلژیک، صربستان و آرژانتین است.
تیم ایران در نخستین دیدار هفته دوم روز جمعه ۱۹ حرداد با بلژیک تیم دوم مسابقات، روز شنبه ۲۰ خرداد با صربستان تیم چهارم مسابقات و روز یکشنبه ۲۱ خرداد با تیم آرژانتین تیم یازدهم مسابقات لیگ جهانی مسابقه می دهد.
تیم ملی والیبال ایران اکنون با یک برد (مقابل لهستان) و ۲ شکست (مقابل ایتالیا و برزیل) در جایگاه دهم جدول قرار دارد.
دور مقدماتی سطح یک لیگ جهانی سال ۲۰۱۷ از ۱۲ تا ۲۸ خرداد ماه با حضور ۱۲ تیم صربستان، برزیل، فرانسه، ایتالیا، لهستان، آمریکا، روسیه، ایران، بلژیک، آرژانتین، بلغارستان و کانادا در گروه‌های متفاوت و در سه هفته برگزار می‌شود.

 

دیدار دو تیم والیبال ایران و بلژیک جمعه ۱۹ خردادماه ساعت ۲۱ بصورت زنده از شبکه ورزش و شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

فرهاد سال افزون، متولد ۱۹ آذر ۱۳۷۱ والیبالیست ۲۵ ساله کرمانشاهیست که ۲۰۳ سامنتیمتر قد و ۸۴ کیلوگرم وزن دارد و بعنوان پاسور در خدمت تیم پیکان تهران است. مطرح‌ترین بازیکن تیم ملی نوجوانان ایران بود و کاپیتان تیم ملی جوانان در رقابت‌های قهرمانی جهان در یوتای هند را بر عهده داشت.

 

سعید معروف به علت مشکل گوارشی و تب اجازه حضور در دیدار مقابل لهستان(در مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۷) را از سوی کادر پزشکی پیدا نکرد و در این مسابقه غایب بود. به همین دلیل فرهاد سال افزون والیبالیست کرمانشاهی به جای او در زمین حاضر شد و بسیار خوش درخشید.

 

دیگر افتخارات وی:

نایب قهرمانی والیبال قهرمانی آسیا ۲۰۱۵

دو دوره قهرمانی نوجوانان آسیا

قهرمانی نوجوانان جهان

نایب قهرمانی نوجوانان جهان

نایب قهرمانی جوانان آسیا


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی