رفتن به بالا
  • دوشنبه - 24 آذر 1399 - 21:07
  • کد خبر : ۸۹۱۷
  • چاپ خبر : پایان هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال مردان / فولاد سیرجان قهرمان نیم فصل شد
زی تیم‌های مدعی برابر حریفان؛

پایان هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال مردان / فولاد سیرجان قهرمان نیم فصل شد

هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال مردان با پیروزی تیم‌های مدعی برابر حریفان و قهرمانی نیم فصل فولاد سیرجان پایان یافت. به گزارش یاریزان؛ هفته پانزدهم و پایانی دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (دوشنبه) به صورت متمرکز و با شش دیدار در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری شد.

هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال مردان با پیروزی تیم‌های مدعی برابر حریفان و قهرمانی نیم فصل فولاد سیرجان پایان یافت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال مردان با پیروزی تیم‌های مدعی برابر حریفان و قهرمانی نیم فصل فولاد سیرجان پایان یافت.

به گزارش یاریزان؛ هفته پانزدهم و پایانی دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (دوشنبه) به صورت متمرکز و با شش دیدار در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری شد.

 

------------------------------------

در نخستین مسابقه امروز تیم‌های هورسان رامسر و فولاد مبارکه سپاهان از ساعت ۱۱ در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان رحمان محمدی راد سه بر صفر نماینده رامسر را شکست دادند و با ۱۱ برد به رده دوم جدول رفتند.

هورسان رامسر در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۰ نتیجه این مسابقه را به نماینده اصفهان واگذار کرد تا دور رفت لیگ برتر والیبال مردان را با پنج برد، هشت شکست و ۱۶ امتیاز به پایان برساند.

در دیگر مسابقه همزمان هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال که در سالن فدراسیون برگزار شد، شهرداری ارومیه با شکست سه بر صفر همنام قزوینی خود، تعداد بردهای خود را به عدد ۱۱ رساند و به صورت موقت به صدر جدول رفت تا جایگاه نهایی‌اش در دور رفت بعد از دیدار فولاد سیرجان و خاتم اردکان مشخص شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم شهرداری ارومیه در این مسابقه در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۹، نهمین ناکامی نماینده قزوین را رقم زدند تا شهرداری قزوین در پایان دور رفت لیگ برتر مردان چهار برد، ۹ شکست و ۱۱ امتیاز در جدول مسابقات ذخیره کرده باشد.

در سومین مسابقه امروز تیم‌های خاتم اردکان و فولاد سیرجان از ساعت ۱۴ در سالن فدراسیون به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان رضا تندروان سه بر یک نماینده اردکان را شکست دادند و با ۱۱ برد، دو شکست و ۳۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر والیبال مردان قرار گرفتند.

خاتم اردکان در ست سوم این مسابقه ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم با امتیاز مشابه ۲۵ بر ۲۳ مغلوب فولاد سیرجان شد تا با سه برد، ۱۰ شکست و ۱۱ امتیاز به کار خود در دور رفت مرحله مقدماتی پایان دهد.

در دیگر مسابقه همزمان که در خانه والیبال تهران برگزار شد، تیم‌های راه‌یاب ملل کردستان و پیکان تهران به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان علیرضا طلوع کیان سه بر صفر نماینده کردستان را شکست دادند.

پیکان در این مسابقه در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۱۱، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسید تا دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر را با ۴ برد، ۹ شکست و ۱۱ امتیاز به پایان برساند.

راه‌یاب ملل کردستان نیز با دو برد، ۱۱ شکست و هفت امتیاز به کار خود در دور رفت مرحله مقدماتی پایان داد.

در پنجمین مسابقه امروز شهداب یزد و لبنیات هراز آمل از ساعت ۱۷ در سالن فدراسیون به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان بهروز عطایی در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۱۸ نماینده یزد را شکست دادند.

تیم لبنیات هراز آمل با کسب این برد، تعداد پیروزی‌های خود را در پایان دور رفت مرحله مقدماتی دو رقمی کرد و با ۱۰ برد، سه شکست و ۲۹ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار گرفت.

شاگردان محمد عمده‌غیاثی در تیم شهداب یزد نیز با ۹ برد، چهار شکست و ۲۶ امتیاز، رتبه پنجم جدول را به خود اختصاص دادند.

علیرضا قریب و کیوان عابدزاده داوران اول و دوم این مسابقه بودند که ۹۸ دقیقه طول کشید. دانیال صادقی بازیکن شماره ۱۷ شهداب یزد در ست دوم این دیدار کارت زرد دریافت کرد. حمید حق‌بین و مسعود یزدان‌پناه نیز ناظران فنی و داوری این دیدار بودند.

در دیگر مسابقه همزمان که در خانه والیبال تهران برگزار شد، تیم‌های آذرباتری ارومیه و شهرداری گنبد به مصاف یکدیگر رفتند که گنبدی ها سه بر صفر حریف خود را شکست دادند و چهارمین برد خود را جشن گرفتند.

شاگردان عظیم جزیده سرمربی شهرداری گنبد در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۶ بر ۲۴ فاتح این میدان شدند تا با چهار برد، ۹ شکست و ۱۲ امتیاز دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان را به پایان برسانند.

امید فولادی‌وندا، مهرداد شوشتری، احمد دامغانی‌نژاد و مسعود ذوقی به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری، قضاوت و نظارت دیدار آذرباتری ارومیه و شهرداری گنبد را بر عهده داشتند که ۸۷ دقیقه طول کشید.

در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال مردان تیم‌های سایپا تهران و شهرداری ورامین استراحت داشتند و نتایج کامل این هفته به قرار زیر است:

شهرداری قزوین صفر – شهرداری ارومیه ۳ (۲۱ بر ۲۵، ۱۹ بر ۲۵ و ۱۹ بر ۲۵)

هورسان رامسر صفر – فولاد مبارکه سپاهان ۳ (۱۹ بر ۲۵، ۲۰ بر ۲۵ و ۲۰ بر ۲۵)

خاتم اردکان یک – فولاد سیرجان ۳ (۲۳ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۳ بر ۲۵)

راه‌یاب ملل کردستان صفر – پیکان تهران ۳ (۱۱ بر ۲۵، ۱۹ بر ۲۵ و ۱۸ بر ۲۵)

آذرباتری ارومیه صفر – شهرداری گنبد ۳ (۲۱ بر ۲۵، ۱۸ بر ۲۵ و ۲۴ بر ۲۶)

شهداب یزد صفر – لبنیات هراز آمل ۳ (۲۱ بر ۲۵، ۲۴ بر ۲۶ و ۱۸ بر ۲۵)

ساعت ۱۶ فردا (سه‌شنبه) آخرین مسابقه دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان ایران که دیدار معوقه هفته هفتم تیم‌های سایپا تهران و شهرداری ورامین است، در سالن فدراسیون برگزار خواهد شد تا پرونده دور رفت این مسابقات بسته شود.

نتیجه این دیدار در رتبه‌های اول تا چهارم که هم اکنون در اختیار تیم‌های فولاد سیرجان، شهرداری ارومیه، فولاد مبارکه سپاهان و لبنیات هراز آمل است، تغییری ایجاد نخواهد کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی